Hanga skrev:
Citat:
vi får helt enkelt se om några år hur bra Anet tar hand om sitt spel med patchar och expansions, kanske är dom lika bra på det som blizzard, kanske bättre och då är det ju kanon, men kan också hamna bakom och om det då är pga just finansiering så hade jag personligen mycket hellre betalt en månadskostnad för att få ett bättre spel.
Helt utan månadskostnader har Arenanet utvecklat:
Bland detta finns även:
Guild Halls
Mycket bra storylines
Extremt bra PvP
-------------------------------------------------
Hur mycket
du betalar till en spelutvecklare har
inget att göra med hur bra spelet är eller blir. P2P och P2W är förlegat. Anledningen till att WoW lever vidare än idag är bland annat att det är ett känt varumärke.
Ja självfallet har dom utvecklat mycket expasions, det är ju mycket tack vare dom engångssummorna som dom får sina pengar.
Kan inte uttala mig mycket om GW för att jag bara spelat precis när det släpptes och tyckte personligen inte om det alls, men allt det du säger är ju subjektivt, Extremt bra pvp säger du, det har sagts om alla MMOs som har den inrktningen, det finns ingen(?) utsträkning inom e-sport vilket det borde ha om den vore så extremt bra t.ex, bra story är precis samma sak, subjektivt, en högst personlig åsikt, men på dig låter det som du pratar för alla.
Har förbeställt GW2 för jag tycker det verkar va mycket roligare än ettan, men jag undrar fortfarande hur det kommer vara om nåt år om dom inte får tillräckligt med pengar från kringförsäljning.
Den som lever får se