Titel Hemmavan
Registrerad 2008-02-11
Inlägg 152
Damn, ser riktigt snyggt och stämningsfullt ut faktiskt Ska bli kul se hur slutprodukten blir.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-30
Inlägg 169
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-10-21
Inlägg 193
Liknar Uncharted lite, men det kan behövas, gillade aldrig de gamla Tomb Raider spelen faktiskt. Kanske detta blir något att inhandla. Väntar med spänning
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-28
Inlägg 589
Holy shitballs vilken trailer 
Har mig helt såld, hallelujah för en PC version med!
Kommer garanterat bli ett köp från min sida om dom fortsätter på rätt spår.
..Sikken jävla trailer ^^
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 682
Uncharted vibbar som sagt, sedan om det leverara är frågan. Uncharted är skoj inte enbart pga all action, utan humorn med Drake spelar in en hel del med.
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 295
Ctrl skrev:
Uncharted vibbar som sagt, sedan om det leverara är frågan. Uncharted är skoj inte enbart pga all action, utan humorn med Drake spelar in en hel del med.
Min tanke exakt angående Uncharted.
Tomb Raider däremot verkar vara 100% seriöst, men det ser jävligt bra ut so far. Tänker definitivt skaffa spelet, då allt jag sett än så länge verkar lovande.
Lara Croft is back!!!!
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 793
Fan va brutalt! Måste ha
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-25
Inlägg 241
uncharted med R-rating? måste ha!
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-07
Inlägg 814
Jävlar!
Titel Intresserad
Registrerad 2010-02-10
Inlägg 78
Bland det sämsta röstskådespeleri jag någonsin hört, om man inte kan ändra rösterna till ett annat språk blir det inget köp för min del.
Titel Spelar på easy
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 462
Konstigt egentligen att hon ens kan gå efter alla skador.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-24
Inlägg 0
Titel Veteran
Registrerad 2011-03-12
Inlägg 881
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-26
Inlägg 252
Näradödedupplevelser var femte sekund. Hoppas de hittat ett tempo som inte känns för mastigt. Kan bli för mycket. Men man hoppas på ett lyckat spel, för stämningen finns definitivt där!
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 191
Det ser spännande ut och ligger högst upp på min "vill ha-lista", men en sak som gör mig lite oroad är att spelet ser ut att ha massor med quick time events, något som jag inte är ett större fan av.
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 070
En jäkla massa högljudda gap och skrik dominerade ljudbilden.. Minns inte att Drake genom tre spel har gnällt så som den "nya" Lara gjorde i denna trailer.
Titel Veteran
Registrerad 2009-11-10
Inlägg 718
Såg spännande ut, kan nog bli riktigt bra!
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 191
kebbe skrev:
En jäkla massa högljudda gap och skrik dominerade ljudbilden.. Minns inte att Drake genom tre spel har gnällt så som den "nya" Lara gjorde i denna trailer.
De satsar mer på realism i Tomb Raider denna gång.
Titel Frågvis
Registrerad 2011-02-03
Inlägg 46
Väntar med spänning. Ser riktigt bra ut.
Titel Stammis
Registrerad 2003-02-08
Inlägg 353
Tuff tjej!
Har nog aldrig varit speciellt intresserad av Tomb Raider spel tidigare, men detta verkar ha mera realism och en bra story vilket lovar gott. Hoppas att det kommer till PC också. Påminner lite om Uncharted-spelen som flera av er redan påpekat.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-23
Inlägg 209
Det enda som påminner om Uncharted spelen är grafiken, och vad spelar det för roll? Det är den enda hyfsat bra realistiska graffen som går få på konsol
Titel Frågvis
Registrerad 2011-08-15
Inlägg 35
Verkar intressant men ser otroligt quicktime event-inriktat ut
Titel Kändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 7 852
Hoppas på ett grymt spel!
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-11-24
Inlägg 162
unavailable skrev:
Saftig byst.
I de förra spelen menar du? Jag kommer att sakna dom i det här spelet.
Titel Nykomling
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 7
Javas skrev:
Ctrl skrev:
Min tanke exakt angående Uncharted.
Tomb Raider däremot verkar vara 100% seriöst, men det ser jävligt bra ut so far. Tänker definitivt skaffa spelet, då allt jag sett än så länge verkar lovande.
Lara Croft is back!!!!
Fast Uncharted skaparna har nog sneglat en hel del på de gamla Tombraider-spelen, så vilket kom först. Hönan eller ägget?
Nä men nya tombraider kommer hetl klart högt upp på önskelistan.
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 393
Ser ju riktigt bra ut
Känns ju som att hon överlever lite väl mycket dock!?
Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-17
Inlägg 28
Det som skiljer detta spel från uncharted är att det kommer vara en öppen spelvärd, ett exempel visas i filmen där Lara är tvungen att hitta föda för att överleva och skjuter en hjort med en pilbåge.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-20
Inlägg 132
Lara Croft verkar vara en mycket mer levande karaktär i detta än föregångarna, ser riktigt mycket fram emot det!
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 031
tman skrev:
Det som skiljer detta spel från uncharted är att det kommer vara en öppen spelvärd, ett exempel visas i filmen där Lara är tvungen att hitta föda för att överleva och skjuter en hjort med en pilbåge.
Det skulle i och för sig lika gärna kunna ske som en uppgift i en stängd miljö. "Lara är utsvulten. Titta där, en hjort! Skjut den!"
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-11
Inlägg 268
De verkar som att de flesta som kommenterar (inte alla) inte har en aning om/glömt att det här ska vara Rebooten utav Tomb Raider serien, dvs INNAN hon blev Tomb Raider.
Hon har aldrig dödat någon innan detta, antagligen inte tagit så mycket stryk (som man ser i trailern) etc.
Ser ganska lovande ut i min åsikt
Blev en -aningens- trött på de senaste TR-liren, + att hennes byst-storlek ökade genom varje titel *facepalm*