Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 10 333

Måttligt intresserad...

mrpeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 394

Det är ett roligt spel om man är mer än 1 person men annars... nej..

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-08
Inlägg 200

Spelet: 10/10
DLC: 10/10
Om man ska vara "hater" så är dom lite korta (som alla bra spel). Kört privat version, så nu blir det till å köpa!

Ish
Ish
Titel Veteran
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 121

Moxxy DLC'n va ju rätt meh.. Zombie island va riktigt kul!

Titel Storröjare
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 864

Trevligt trevligt, synd att man redan har allt DLC då. :P

Moxxi's Underdome Riot var ju som Ish säger rätt mäh, men både Zombie Island och General Knoxx var mumsfillibabba, och Claptraps Robot Revolution ser ut att bli kul. -Mer loot åt folket :D

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Terry Pratchett
Cladrius
Titel Intresserad
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 89

Någon som vet om dom planerar en :2a ??

v1lle3
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 126

Har redan spelet + alla DLC:er (utom 4:an förstås), men gillar sådana här utgåvor, så det finns risk att jag köper skiten ändå :P

Cladrius skrev:

Tror inte att det finns någon bekräftelse på en uppföljare, men det skulle inte förvåna mig om det dyker upp en ;)

Redigerat 2010-08-31 14:16 av v1lle3
Titel Stammis
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 337

Cladrius skrev:
Skulle det inte bli en trilogi? Slutet är ju hursomhelst väldigt öppet att bygga vidare på.

DiDDi
Titel Stammis
Registrerad 2008-10-13
Inlägg 343

Fast det roliga med det här spelet är att man kan spela online gratis och man behöver ingen cdkey. Så... egentligen är det pengar i sjön. Fast man får dock ett fint fodral med.

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 110

Körde det till PC när det släpptes, var riktigt intensivt eftersom jag körde CO med en polare från första till sista level. Jag var Siren och han var Hunter.

Grymt många timmar skoj, snackar fortfarande på ts3 till och från om vi ska skaffa DLC och nöta igenom det igen. Ypperligt att det kommer en GOTY då!

Till rätt pris kanske det blir till att köra det igen. :-)

Titel Frågvis
Registrerad 2009-11-26
Inlägg 14

Blir köp då, bara spelat på lånad kopia, och är ju ett riktigt kul spel. Ser verkligen fram emot 2:an :D

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-08
Inlägg 200

DiDDi skrev:
Fast det roliga med det här spelet är att man kan spela online gratis och man behöver ingen cdkey. Så... egentligen är det pengar i sjön. Fast man får dock ett fint fodral med.

Idiot? Alltså om det finns en lite lite chans att få en 2a lägger jag lätt 500 spänn på GOTY utgåvan! Spelat på en PRIVAT version med alla DLC, SJUKT bra spel så självklart tänker jag stödja skaparna om priset är vettigt.

Tanka spelet, spela det och om det äger som BL gör, köp det när priset är vettigt!

jonis
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 1 754

DiDDi skrev:

Åh herregud...

Själv plockade jag upp det med all dåvarande DLC på senaste Steamrean. Gick på runt 200pix vill jag minnas.

GRiZZLYFiRE
Titel Proffs
Registrerad 2004-07-03
Inlägg 2 100

När släpps Claptraps Robot Revolution DLC?

Titel Storröjare
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 864

GRiZZLYFiRE skrev:
När släpps Claptraps Robot Revolution DLC?

Nu i September är det sagt.
Slutgiltigt datum kommer dom trolitvis annonsera under PAX som är nu i helgen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Terry Pratchett
Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 342

GenKan skrev:
Om man ska vara "hater" så är dom lite korta (som alla bra spel). Kört privat version, så nu blir det till å köpa!

Menar du med Privat version?

Rwa?
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-02-06
Inlägg 274

Annanaz skrev:
GenKan skrev:

Menar du med Privat version?

Det är WoW ungarnas term för piratspel.

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-01-04
Inlägg 293

Köpte det härom veckan när det var rea på det via steam. köpte hela kittet med alla 3 dlc för typ 175:-

spelet ca100:-, dlc ca75:-

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 128 medlemmar online. 4 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter