Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
miffot
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 1 131

tror nog på bästa! men om det blir "månadskostnad" så nja....men gällande gameplay och sådant så tror jag nog på bäst hittils!:)

Javas
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 551

Dom har stor press på sig ifall dom förväntar sig att BO ska bli den bästa delen i serien, imo så kommer det krävas mycket för att klå orginalet vilket ingen del har lyckats med än enligt mig.

Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2007-07-08
Inlägg 970

Call of Duty 4 var bra. Nu är serien utdöd och jag är uttråkad.

"Detta eftersom spelet utvecklas av tre separata team i tre separata delar - multiplayer, co-op och singleplayer, något som i praktiken innebär att företaget "har tre spel under utveckling samtidigt""
Okej, om det är erat argument, här är mitt. Ni har eran studio updelad i tre team på samma spel. Medal of Honor har två team bestående av TVÅ HELT OLIKA STUDION! Aha!

pingkonk
Titel Stammis
Registrerad 2008-03-17
Inlägg 420

Kommunist Zombies!

pingkonk
Titel Stammis
Registrerad 2008-03-17
Inlägg 420

Kommunist Zombies!

Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-07-03
Inlägg 481

MOH betan är okej men tack vare att det bara är 2 banor och dom är små så blir man jävligt trött på dom. Tvivlar på att det kommer att ta ner BC2 från tronen.

zhrooms
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 1 003

Juel91 skrev:
MOH betan är okej men tack vare att det bara är 2 banor och dom är små så blir man jävligt trött på dom. Tvivlar på att det kommer att ta ner BC2 från tronen.

Hela konceptet är mycket roligare enligt mig, Insurgency VS US, i mellanöstern.

Med tanke på att dom uppdaterar Frostbite så det ryker, så kommer det nog vara flawless i höst när det släpps, och som sagt konceptet/upplåsningar tycker iaf jag är mer intressant/realistiskt?

Jag tvekar inte en sekund på att köpa det bara för MP.

LeMick
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-15
Inlägg 257

Efter MW2 så har jag varit skeptisk.. men jag tror ändå på den här titeln.. ska bli mycket intressant faktiskt.

Pretorian24
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-05
Inlägg 1 616

Gillade MW2. Ett av få spel jag klarat på sistone. Ser fram emot både Black Ops och nya Moh.

Titel Stammis
Registrerad 2007-09-14
Inlägg 413

"för många kockar..."?

blir svårt att klå originalet och CoD4, som ju är bland de bästa spelen någonsin kategori Shooter

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 253 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter