Titel Stammis
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 558
"Inom en väldigt nära framtid" ?
Ska inte sådana här uppdateringar ske samtidigt? PC förstår jag, men för konsolerna?
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 4 195
Detta mode passar verkligen inte BFBC2, sen kan man undra varför dem promotar varje ny gametype som Mappack. Fortfarande inga nya kartor till spelet..
Titel Nykomling
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 3
100kr för detta? Mohaha....
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732
Jag har fortfarande inte förstått vad tillägget är för något. Trailern säger ju ingenting. Är det splitscreen för 4 pers eller vad är det?
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-29
Inlägg 711
Jozo skrev:
Jag har fortfarande inte förstått vad tillägget är för något. Trailern säger ju ingenting. Är det splitscreen för 4 pers eller vad är det?
4 killar gör ett uppdrag mot AI helt enkelt.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 4 093
Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 1 131
Mahone skrev:
Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?
har för mig att dom ska försöka få det till pc,var nåt med att det skulle bli "instabbilt" på pc:en, men dom löser det nog så vi får det nog i en snar framtid: )eller allefall nya vapen,fordon,bannor...tråkigt spela med samma vapen><
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-06
Inlägg 976
nja jag väntar nog på vietnam packet istället
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-07
Inlägg 657
miffot skrev:
Mahone skrev:
har för mig att dom ska försöka få det till pc,var nåt med att det skulle bli "instabbilt" på pc:en, men dom löser det nog så vi får det nog i en snar framtid: )eller allefall nya vapen,fordon,bannor...tråkigt spela med samma vapen><
Nej, det har med EA's pengarberoende att göra. De vill inte släppa Onslaught-servrar till PC då folk ska hyra servrar och då bara hyr för upp till 4 pers på just en server. Det skulle betyda att de "förlorar" pengar eftersom det blir mindre kapacitet av spelare på en server. Det drabbar ju inte konsol-kidsen eftersom EA endast håller servrarna där.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 617
de har tappat bollen redan. tyvär.
Titel Stammis
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 558
Enligt Xbox versionen av BC2, så säger "Store" att Onslaught kommer släppas den 24e - så varför säger inte EA det istället?
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-06
Inlägg 121
ohem skrev:
"Inom en väldigt nära framtid" ?
Ska inte sådana här uppdateringar ske samtidigt? PC förstår jag, men för konsolerna?
Samarbete mellan EA och Sony. På samma sätt som CoD DLC kommer till Xbox 360 först.
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 553
zauii89 skrev:
Detta mode passar verkligen inte BFBC2, sen kan man undra varför dem promotar varje ny gametype som Mappack. Fortfarande inga nya kartor till spelet..
Detta är inget MAPPACK utan en expansion/tillägg
Hoppas man inte får XP för det här då kmr folk ju bara sitta och farma, för att dinga 50....
återigen får PC betala priset PGA att konsolerna är dominanta..
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 583
undersök möjligheterna i mitt arsel. släpp skiten till pc NUUU
Titel Stammis
Registrerad 2007-06-28
Inlägg 509
Skulle inte alla DLC till BF Bad Company 2 vara gratis enligt Dice???
Titel Intresserad
Registrerad 2008-10-31
Inlägg 77
Riktigt roligt! Rekommenderas å det grövsta!
En kul variant på det hela.
Har kört igenom alla fyra banor på Hardcore.
Hade en bugg på Isla Inocentes på Hardcore; mina kulor var helt verkningslösa. Jag tömde ett helt mag. med min M416 i bakhuvudet på en AI. Ingenting hände förutom att han vände sig om och sköt mig.
Kände mig onyttig men jag får trösta mig med att det var jag som höll mig vid liv så att de andra kunde spawna på mig.
Ska spela om den (såklart) på Hardcore igen och se om problemet kvarstår.
Spelade den först på Hard utan problem.
Dina stats påverkas inte av dina resultat från Onslaught!
Kanske för att det är AI fiender. Man kan ju faktiskt spela själv på banorna mot AI och då hade det ju varit allt för lätt att plocka kills och gå upp i rank.
Game on!