Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
ohem
Titel Stammis
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 558

"Inom en väldigt nära framtid" ?

Ska inte sådana här uppdateringar ske samtidigt? PC förstår jag, men för konsolerna?

Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 4 195

Detta mode passar verkligen inte BFBC2, sen kan man undra varför dem promotar varje ny gametype som Mappack. Fortfarande inga nya kartor till spelet..

Titel Nykomling
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 3

100kr för detta? Mohaha....

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732

Jag har fortfarande inte förstått vad tillägget är för något. Trailern säger ju ingenting. Är det splitscreen för 4 pers eller vad är det?

skauninG
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-29
Inlägg 711

Jozo skrev:
Jag har fortfarande inte förstått vad tillägget är för något. Trailern säger ju ingenting. Är det splitscreen för 4 pers eller vad är det?

4 killar gör ett uppdrag mot AI helt enkelt.

MachOne
Titel Storröjare
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 4 093

Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?

miffot
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 1 131

Mahone skrev:
Borde ju bli betydligt lättare att gå upp i rank i detta mode. Men när hade dom tänkt fixa de till PC då?

har för mig att dom ska försöka få det till pc,var nåt med att det skulle bli "instabbilt" på pc:en, men dom löser det nog så vi får det nog i en snar framtid: )eller allefall nya vapen,fordon,bannor...tråkigt spela med samma vapen><

flamgorilla
Titel Veteran
Registrerad 2009-01-06
Inlägg 976

nja jag väntar nog på vietnam packet istället

Gnasty
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-07
Inlägg 657

miffot skrev:
Mahone skrev:

har för mig att dom ska försöka få det till pc,var nåt med att det skulle bli "instabbilt" på pc:en, men dom löser det nog så vi får det nog i en snar framtid: )eller allefall nya vapen,fordon,bannor...tråkigt spela med samma vapen><

Nej, det har med EA's pengarberoende att göra. De vill inte släppa Onslaught-servrar till PC då folk ska hyra servrar och då bara hyr för upp till 4 pers på just en server. Det skulle betyda att de "förlorar" pengar eftersom det blir mindre kapacitet av spelare på en server. Det drabbar ju inte konsol-kidsen eftersom EA endast håller servrarna där.

Oneone
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 617

de har tappat bollen redan. tyvär.

ohem
Titel Stammis
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 558

Enligt Xbox versionen av BC2, så säger "Store" att Onslaught kommer släppas den 24e - så varför säger inte EA det istället?

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-06
Inlägg 121

ohem skrev:
"Inom en väldigt nära framtid" ?

Ska inte sådana här uppdateringar ske samtidigt? PC förstår jag, men för konsolerna?

Samarbete mellan EA och Sony. På samma sätt som CoD DLC kommer till Xbox 360 först.

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 553

zauii89 skrev:
Detta mode passar verkligen inte BFBC2, sen kan man undra varför dem promotar varje ny gametype som Mappack. Fortfarande inga nya kartor till spelet..

Detta är inget MAPPACK utan en expansion/tillägg
Hoppas man inte får XP för det här då kmr folk ju bara sitta och farma, för att dinga 50....

återigen får PC betala priset PGA att konsolerna är dominanta.. =(

saru
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 583

undersök möjligheterna i mitt arsel. släpp skiten till pc NUUU

Titel Stammis
Registrerad 2007-06-28
Inlägg 509

Skulle inte alla DLC till BF Bad Company 2 vara gratis enligt Dice???

Gamer 24-7
Titel Intresserad
Registrerad 2008-10-31
Inlägg 77

Riktigt roligt! Rekommenderas å det grövsta!

En kul variant på det hela.

Har kört igenom alla fyra banor på Hardcore.

Hade en bugg på Isla Inocentes på Hardcore; mina kulor var helt verkningslösa. Jag tömde ett helt mag. med min M416 i bakhuvudet på en AI. Ingenting hände förutom att han vände sig om och sköt mig.
Kände mig onyttig men jag får trösta mig med att det var jag som höll mig vid liv så att de andra kunde spawna på mig.
Ska spela om den (såklart) på Hardcore igen och se om problemet kvarstår.
Spelade den först på Hard utan problem.

Dina stats påverkas inte av dina resultat från Onslaught!
Kanske för att det är AI fiender. Man kan ju faktiskt spela själv på banorna mot AI och då hade det ju varit allt för lätt att plocka kills och gå upp i rank.

Game on!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 253 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter