Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Frågvis
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 10

Tror detta blir ett bra spel. Vore kul att se lite bilder. Hoppas på mer info inom kort.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

"År 1931 blir Winston Churchill påkörd av en taxi i centrala New York."

Oj, det hade jag ingen aning om. Jag som trodde jag hade någorlunda koll på tiden runt andra världskriget... :O

Qrush
Titel Storröjare
Registrerad 2003-09-06
Inlägg 2 884

Kommer bli mycket intressant.. :) Dock var ju inte Finest Hour nån höjdare precis. :/

Titel Proffs
Registrerad 2006-05-14
Inlägg 1 918

En förläggare som är känd bland utvecklare för undermåliga budgetar och en utvecklare som tidigare bara har gjort ett halvtaskigt spel...

man kan ju inte vara annat en skeptisk, men som alltid hoppas jag på ett revolutionerande spel. ;)

Titel Proffs
Registrerad 2005-12-06
Inlägg 1 865

låter som en intressant story annars vet ja inte riktigt vad ja ska tycka om liret. Inte mycket info eller bilder om det.

Mysli
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-02-03
Inlägg 192

Svårt att dömma just nu kanske, men det låter ganska intressant. Dock så är jag typ spyfärdig av allt som har med WW2 att göra :(

bossefraise
Titel Storröjare
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 3 411

Mysli skrev:
Svårt att dömma just nu kanske, men det låter ganska intressant. Dock så är jag typ spyfärdig av allt som har med WW2 att göra :(

Man börjar ju bli rätt trött på WW2-spel där amerikanarna är de störst och bäst. Kan bli intressant med ett spel som bryter trenden.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 253 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter