daskedennis skrev:
Har inte spelat så mycket så kan ge ett betyg än, provade lite igår. Men det verkar klart lovande.
Finns dock lite jag stör mig på:
1: Vissa models är väldigt svåra att se skillnad på så det är inte sällan man står och sprejjar ett helt mag i en lagkamrat.
2: Sprejjen är mer lik 1.6 än source, men det är svårt att se var ens skott hamnar när man skjuter.
3: För många typer av nades.
Men klart ett spel med potential.
Jag håller med om punkt 1 och 2. Punkt 3 trycker jag är positivt. Alla granater tillför en ny unik funktion till spelet. Vet själv hur många gånger jag blivit lurad av lockgranaten som låter som att någon skjuter och även visar en market för upptäckt motståndare på radarn.
Radarn för mig är även ett stort plus. Där kan man se när andra i laget har sett någon motståndare, man slipper allt för mycket skrik på ventrilo
Om jag spelar med 4 vänner, borde det finnas möjligheten att matchas mot 5 andra spelare, som spelar som vänner. När jag spelade igår med 2 vänner på ventrilo så var det många gånger alldeles för lätt att vinna rundor, som gjorde att ruljansen på spelare i motståndarlaget var väldigt stor.
Det är lite ovant för en 1.6 spelare som mig att vänja sig vid alla diverse hål etc man kan skjuta igenom, då 1.6 i princip bara var uppbyggt av väggar, dörrar och lådor.