Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 327
Men varför byta utvecklare av serien ifall shift blev så bra nu då?
Titel Storröjare
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 3 020
Tommy_h skrev:
Men varför byta utvecklare av serien ifall shift blev så bra nu då?
Det var bestämt redan innan shift släpptes att
Criterion skulle göra nästa del i serien.
Är väl ett sätt av EA att helgardera sig om en del floppar så kan dom snabbt få ut nästa del från en annan studio.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-28
Inlägg 84
Om jag förstått det rätt så kommer EA använda sig av olika utvecklare för att de ska få längre tid att arbeta med spelen. Det är väl möjligt att det kommer en uppföljare på NFS Shift 2011 kanske. Nu är väl det meningen att de ska supporta spelet med uppdateringar/DLC ett tag.
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 906
Samma stuk som Activision kör på CoD serien, två olika utvecklare turas om, vilket ger dubbel utvecklingstid.
Titel Proffs
Registrerad 2006-07-22
Inlägg 1 727
Detta kan bli precis hur bra som helst!
Är det något som Criterion kan är det att skapa ett grymt flyt i sina spel. Hoppas dom tar med sig det och gör en "Seriös" Burnout av NFS.
Ser fram något enormt till detta spel nu.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
INTE ETT TILL
Titel Intresserad
Registrerad 2007-10-08
Inlägg 83
Det är bra då kan dom som gillar arcade racing köpa sina need for speed och dom andra som föredra simulator köpa slightly mad studios version
Titel Proffs
Registrerad 2007-04-13
Inlägg 1 777
Så Burnouts förra utvecklare ska utveckla nya NFS-spel? Kan bli nåt.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732
Oh, det här kan bli intressant! Jag älskar Burnout-serien, det är nog mina favoritracers!
Titel Stammis
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 346
intro18 skrev:
Det är bra då kan dom som gillar arcade racing köpa sina need for speed och dom andra som föredra simulator köpa slightly mad studios version
Exakt, jag är ett stort fan av NFS serien men har inte så mycket som rört vid Shift. Varför? jo för att sim racing tilltalar mig inte alls.
Trevliga nyheter med andra ord
Titel Storröjare
Registrerad 2001-11-28
Inlägg 3 433
NFS med Burnouts skadefysik vore nice.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-09-20
Inlägg 150
MMLazarus skrev:
Samma stuk som Activision kör på CoD serien, två olika utvecklare turas om, vilket ger dubbel utvecklingstid.
Dubbel utvecklingstid för två utvecklare? Nja, så är det väl ändå inte? Förhoppningsvis skapar de väl var sina titlar som släpps om vartannat...