FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
s3ng
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-21
Inlägg 793

Ser ju onekligen intressant ut.

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 866

Intressant :P

siZe
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-04
Inlägg 215

Död ö <3

Fuidama
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-04
Inlägg 895

Detta ser mer intressant ut än Dead Island o.O (hoppas man får se lite Riptide snart) förhoppningsvis kommer det finnas MP (co-op) med i spelet.

raefzm88
Titel Storröjare
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 916

intressant indeed.

dotque
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 386

Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

neonille
Titel Stammis
Registrerad 2007-02-13
Inlägg 320

dotque skrev:
Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld!

Håller med, Oehört enfomigt, kass pc port med

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 452

neonille skrev:
dotque skrev:

Jag såg framemot att spela co-op på nätet, men det var så obalanserat att jag höll på att bli gråhårig. Om de hade finslipat spelet ett halvår extra kunde det ha blivit en klassiker.

IceMan
Titel Kändis
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 6 409

Gillade Dead Island så dom har min uppmärksamhet :)

Traveller in time
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 145

walter_iego skrev:
neonille skrev:
dotque skrev:

Jag såg framemot att spela co-op på nätet, men det var så obalanserat att jag höll på att bli gråhårig. Om de hade finslipat spelet ett halvår extra kunde det ha blivit en klassiker.

Ajdå, synd att det blev en sådan dålig upplevelse för dig, själv spelade jag med ett par vänner som höll samma lvl-cap.
Om du någonsin vill ge det en andra chans så finns jag här. Bara att skicka ett PM.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 452

Traveller in time skrev:
walter_iego skrev:
neonille skrev:
dotque skrev:

Ajdå, synd att det blev en sådan dålig upplevelse för dig, själv spelade jag med ett par vänner som höll samma lvl-cap.
Om du någonsin vill ge det en andra chans så finns jag här. Bara att skicka ett PM.

Har precis avinstallerat det, kanske nästa gång jag ger det en chans?

Grumbledock
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 749

Låter lite som Hellgate London men klart bättre :)

Cliffie
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-04-12
Inlägg 187

Ja, varför inte? Om man tog Dead Island för vad det faktiskt var och inte för vad folk ville att det skulle vara (efter att de sett trailern) så var det ett riktigt roligt spel. Hade fruktansvärt kul att kötta mig igenom horder med zombies tillsammans med vänner. Skulle helt klart kunna vara sugen på något sånt här.

Traveller in time
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 145

walter_iego skrev:
Traveller in time skrev:
walter_iego skrev:
neonille skrev:
[quote="dotque"]Dead Island var så "fattigt" och extremt repetitivt så har ju inga höga förväntningar på detta :/ Det här konceptet med spelmekaniken från Dark Messiah of Might and Magic hade varit guld![/quote]

Har precis avinstallerat det, kanske nästa gång jag ger det en chans?

Nästa gång, walter, nästa gång...mreeoow ;)

ELF
ELF
Titel Stammis
Registrerad 2012-04-20
Inlägg 361

Ser intressant ut. Får se vad det blir av det hela.

krille1986
Titel Frågvis
Registrerad 2008-11-01
Inlägg 43

neonille skrev:
dotque skrev:

Håller inte med om att det var en kass pc-port, har 160 fps med allt på max, fast det är väldigt repetitivt och lite dåliga kontroller :)

Raklödder
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 654

Först ARMA 2 med zombies och nu Dead Island med fantasy, har spelutvecklar helt tappat kontrollen?

TwIIst3R
Titel Nykomling
Registrerad 2011-07-28
Inlägg 4

Det låter random men bra. Så länge dom inte hittar på något överdrivet så är jag med :D

LordOfTerror
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-06-22
Inlägg 241

dotque skrev:

Är inte alla spel repetiva? battlefield 3 tex du skjuter en du skjuter nästa och nästa osv. Finns nog inga spel som inte är det, i alla fall inget som jag kommer på

dotque
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 386

LordOfTerror skrev:
dotque skrev:

Är inte alla spel repetiva? battlefield 3 tex du skjuter en du skjuter nästa och nästa osv. Finns nog inga spel som inte är det, i alla fall inget som jag kommer på

Jo men det finns mängder med olika sätt du kan göra det på och det blir oftast väldigt varierande med alla fordon och all skit som kan hända.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 61 medlemmar online. 6 foruminlägg har postats idag.

FZ