Titel Proffs
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 1 413
Jag tror det blir som Dead Space 2 fast med valbart coop och jag blir nöjd för jag vill inte ha några stora förändringar. No need to fix anything that aint broken
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 163
Så länge co-op inte är påtvingat är jag helnöjd. Tyckte dem tidigare spelen var skitbra, speciellt ljudet.
Titel Stammis
Registrerad 2007-02-08
Inlägg 372
Jag äger både ettan och tvåan men jag har inte spelat något utav dom. Det börjar dra ihop sig då
Titel Veteran
Registrerad 2004-02-05
Inlägg 882
Kommer det vara local splitscreen co-op eller måste man sepla över nätet eller med två boxar?
Titel Veteran
Registrerad 2003-04-02
Inlägg 768
Pretorian24 skrev:
Kommer det vara local splitscreen co-op eller måste man sepla över nätet eller med två boxar?
Nope, ingen split-screen (
källa).
För min del kvittar det, kommer definitivt bara köra single player.
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 1 413
Nemo skrev:
Pretorian24 skrev:
källa).
Tråk. Jag hade gärna bjudit in en kompis som inte har samma konsol som mig till soffan.
Titel Veteran
Registrerad 2004-02-05
Inlägg 882
DarkZide8 skrev:
Nemo skrev:
Pretorian24 skrev:
källa).
Tråk. Jag hade gärna bjudit in en kompis som inte har samma konsol som mig till soffan.
Håller med. Hade gärna suttit med en kompis i hemmabion och spelat igenom spelet. 2:an är för läskig att spela själv.