FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 125

Min polare hade det första R&C, kommer ihåg att det var jävligt kul, i alla fall tyckte jag det var det när jag var tolv.

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 927

Vill ha vill ha vill ha!!!

Mellansalt
Titel Stammis
Registrerad 2010-12-01
Inlägg 539

Tyckte att trailern visade knappt något.. såg ingenting nytt? :/

mirger
Titel Nykomling
Registrerad 2011-11-17
Inlägg 5

Sedan när har en uppföljare i R&C-serien handlat om nåt nytt? Det ska va mer av det gamla goda.

LordDaimos
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-21
Inlägg 1 623

purjo skrev:
Min polare hade det första R&C, kommer ihåg att det var jävligt kul, i alla fall tyckte jag det var det när jag var tolv.

Det är fortfarande kul, och finns nu dessutom som en HD-remake för PS3 (tillsammans med spel 2 och 3): http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/154725-ratchet_clank_hd_collection

Har inte blivit besviken på att Ratchet and Clank-spel ännu (All 4 one började inte skina utan 3 kompisar att spela med dock) så jag har höga förhoppningar inför QForce!

/ LordDaimos

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546

Jozo skrev:
Vill ha vill ha vill ha!!!

Sluta säg vad jag tänker säga. :D

LordDaimos skrev:

Det är fortfarande kul, och finns nu dessutom som en HD-remake för PS3 (tillsammans med spel 2 och 3): http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_3/154725-ratchet_clank_hd_collection

Har inte blivit besviken på att Ratchet and Clank-spel ännu (All 4 one började inte skina utan 3 kompisar att spela med dock) så jag har höga förhoppningar inför QForce!

/ LordDaimos

Alla Ratchet till PS3 har varit väldigt roliga, "All 4 one" tycker jag också är roligt med sällskap av några andra.

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 927

Nu citerade du lite fel va, Siken? =)

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546

Mhm. Det stämmer... ska åtgärdas snarast.

Edit - fix'd. ;)

Shadee
Titel Stammis
Registrerad 2006-06-01
Inlägg 474

Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.
Låt mina Singleplayer spel vara Singleplayer spel!

Mitt hopp för bra plattformsspel den här konsolgenerationen är förstörd.

Lash
Titel Veteran
Registrerad 2002-03-25
Inlägg 951

Shadee skrev:
Bedrövligt... En så bra serie förstörd, Tools of Destruction var underbart, A Crack in Time var sådär, All 4 One har jag inte spelat (o inte tänker jag göra det heller) och nu detta skräp.

Härregud vilket jävla gråtande.

Vad spelar det för roll att de lägger till coop i R&C? jag och en godvän brukar alltid sitta ner och spela igenom spelen när de kommer ut och kan vi nu köra lite sammtidigt utan att byta kontroll ser jag det bara som en jävligt roligt tillägg. gillar du nu inte coop så... ja ge fan i det då bara?

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546

Shadee skrev:

Tror nog Qforce kommer bli grymt.

Shadee
Titel Stammis
Registrerad 2006-06-01
Inlägg 474

Lash skrev:
Shadee skrev:

Vad spelar det för roll att de lägger till coop i R&C? jag och en godvän brukar alltid sitta ner och spela igenom spelen när de kommer ut och kan vi nu köra lite sammtidigt utan att byta kontroll ser jag det bara som en jävligt roligt tillägg. gillar du nu inte coop så... ja ge fan i det då bara?

Klart jag blir irriterad när jag anser att en av mina favorit spelserier förstörs. Det som spelar roll är att det är PÅTVINGAD co-op, lite skillnad på valfri och påtvingad. Lika lite som det går att spela L4D eller Payday ensam (eftersom de 3 AI medspelarna är dum i huvudet) så går det att spela All4one ensam. Nu vet jag som sagt inte exakt hur det funkar i detta spel men R&C känns inte som R&C något mer.

Roligt att du ser det som positivt men det gör inte jag och därför håller jag mig borta från R&C i framtiden eller tills det kommer ett nytt "riktigt" R&C.

Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546

Shadee skrev:
Lash skrev:
Shadee skrev:

Klart jag blir irriterad när jag anser att en av mina favorit spelserier förstörs. Det som spelar roll är att det är PÅTVINGAD co-op, lite skillnad på valfri och påtvingad. Lika lite som det går att spela L4D eller Payday ensam (eftersom de 3 AI medspelarna är dum i huvudet) så går det att spela All4one ensam. Nu vet jag som sagt inte exakt hur det funkar i detta spel men R&C känns inte som R&C något mer.

Roligt att du ser det som positivt men det gör inte jag och därför håller jag mig borta från R&C i framtiden eller tills det kommer ett nytt "riktigt" R&C.

Detta spel kommer ju vara som tidigare spel fast med split screen. Som Ratchet & Clank: Gladiator till PS2 kanske. Tror detta spel kommer bli riktigt grymt.

"The game allows you and a friend to play together with either split-screen or online cooperative gameplay." - http://blog.us.playstation.com/2012/07/18/ratchet-clank-full-frontal-assault-adds-a-tower-defense-twist/

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 223 medlemmar online. 8 foruminlägg har postats idag.

FZ