Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 4 367
Dumheter, man kan säkert fuska på "vanliga" servrar också. VAC är inget hot mot hackers, kolla bara på cs.
Titel Frågvis
Registrerad 2006-12-17
Inlägg 49
Jävligt mycket bullshit att de fuskar till sig xp.
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-04
Inlägg 570
fan vad nice
!
Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 4 922
Finns också cracket multiplayer för piratkopior påväg, detta bevisar bara vad som händer när utvecklare går emot communityn, dom hittar egna lösningar.
Men detta var mer att de lyckats öppna och ändra konsolfunktioner i servern, inte äkta dedikerad server dvs.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-03
Inlägg 155
En server utan fuskare vore bättre men detta är absolut ett framsteg. Sug på den, IW.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 181
Fan va gött, det var på tiden, fastän jag äger spelet. Dedicated servers är det enda rätta sättet. Matchmaking är en riktigt skitpåse..
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-03
Inlägg 746
Idiotiskt skit med fusk, fuck that. Men annars bra. Visa dem var skåpet ska stå!
Titel Nykomling
Registrerad 2007-10-26
Inlägg 9
Fanns ju fusk första dagen spelet kom ut så det e väl skit samma. Dedikerade servrar är ju HUR stort framsteg som helst fan så bra!
Hoppas IW ger med sig o släpper en patch snart
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-17
Inlägg 1 194
Exx skrev:
Jävligt mycket bullshit att de fuskar till sig xp.
ah vem bryr sig, det är ju en personlig strävan och utdelning av sitt arbete som ger tillfredsställelse. Att fuska till sig allt gör ju att man tröttnar ännu snabbare.
Men ja svårt att se att detta skulle hända.
Kommer nog inte dröja länge innan man ser ordentliga ded servers där man kan lira med ett crackat spel. Om ett crakcat spel erbjuder det men inte ett ocrackat blir det inte så svårt att bestämma vilket man skaffar.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 1 276
Hannu87 skrev:
Dumheter, man kan säkert fuska på "vanliga" servrar också. VAC är inget hot mot hackers, kolla bara på cs.
Obefogat att whine på VAC, Imo.
Det finns INGA anticheat som fungerar bra nog, bättre att hitta en väladministrerad dedikerad server.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Men jävlar så löjligt, det finns visst inga gränser på hur mycket PC spelare kan klaga.
Men detta vinner ni inte ett skit på, IW blir bara griniga. Jag tycker IW borde skämmas som ens lät er få ta del av spelet, det borde stå på fodralet: FU PC GAMERS!
Edit: Förresten glömde jag skriva en sak. Eftersom dom flesta PC användare verkar vilja ha dedikerade servrar, inget lagg och MOD stöd. Är det så här ni vill ha spelet ? Verkligen, super hopp, instagib ? Är det inte bättre att spela UT då ?
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-06
Inlägg 596
visste att det inte skulle dröjja mer än en månad innan dedikerade servers skulle finnas till hands , i någon form
Titel Nykomling
Registrerad 2008-03-28
Inlägg 6
Om man har spelat Modern Warfare 2 och sedan fått lite erfarenhet av den usla sidan av server systemet etc Så märker man att dom har tavlat bort nått ENORMT med detta BSande ang dedikerande servrar personligen så tycker jag att dom kan fixa den enorma tabben med en fix så man kan få stabila servrar och även lira med sina kamrater utan problem vilket som är ganska vanligt
Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 4 922
Edmontonia skrev:
Men jävlar så löjligt, det finns visst inga gränser på hur mycket PC spelare kan klaga.
Men detta vinner ni inte ett skit på, IW blir bara griniga. Jag tycker IW borde skämmas som ens lät er få ta del av spelet, det borde stå på fodralet: FU PC GAMERS!
Edit: Förresten glömde jag skriva en sak. Eftersom dom flesta PC användare verkar vilja ha dedikerade servrar, inget lagg och MOD stöd. Är det så här ni vill ha spelet ? Verkligen, super hopp, instagib ? Är det inte bättre att spela UT då ?
Nej, men VISSA vill ha det, kan inte de få modda detta? Varför kan inte folk få skapa sin egen idé av spelet och varför gör de oss skamsliga? Alla böjer sig inte ner för IW och plockar upp tvålen.
Titel Proffs
Registrerad 2005-06-03
Inlägg 1 981
"Än så länge har inga åtgärder vidtagits mot de hackade servrarna (som också tillåter fuskande)"
Ehum, som om det inte finns fusk på IWTnet (eller vad det nu heter). Bara någon dag efter release fanns det lvl 70 spelare. Och jag har hört från obekräftade och ej tillförlitliga källor om att det existerar fusk, så om det är sant eller inte vet jag ej med säkerhet men jag skulle bli förvånad om det inte finns.
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034
KlosterKatten skrev:
... detta bevisar bara vad som händer när utvecklare går emot communityn, dom hittar egna lösningar.
KlosterKatten skrev:
Alla böjer sig inte ner för IW och plockar upp tvålen.
Well said.
Titel Frågvis
Registrerad 2009-02-21
Inlägg 33
Edmontonia skrev:
Bara för att möjligheten finns betyder inte det att alla servrar skulle se ut så här. Är säker på att det skulle dyka upp redigt seriösa servrar också.
Titel Proffs
Registrerad 2005-06-03
Inlägg 1 981
Edmontonia skrev:
Varför ska vi inte få klaga?
Spelet funkar dåligt för klanmatcher, det laggar, det tar tid att komma igång med ett spel när IWTgrejen ska söka efter spelare.. Helt enkelt all skit som konsolspelarna måste dras med.
Tycker det är synd att inte konsolspelarna är mogna nog att våga säga ifrån de med och kräva bättre valuta för sina pengar.
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-29
Inlägg 402
Edmontonia skrev:
Alla vill inte ha söndermoddade servrar med bunnyhop och instagib, vem har sagt det? hitta inte på lögner tack. Men de vill själv kunna välja hur det spelar!
De vill inte bli inslängda med random folk på en random bana, de vill kunna välja vad de spelar!
Att han sedan aktiverat lite "fusk" är bara för att visa att servern faktiskt kan styras, som ett bevis på att det är på riktigt.
Titel Proffs
Registrerad 2004-04-03
Inlägg 2 160
Edmontonia skrev:
Gå och lek med dina konsoller du och överlåt oss PC ägare till gnällandet... om jag vore du skulle jag nog kasta hela datorn (ut genom fönstret) innan du blir smittad...
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-11
Inlägg 389
Ser fan roligare ut än vanliga online..
Titel Stammis
Registrerad 2007-09-29
Inlägg 402
nudelsdesign skrev:
Edmontonia skrev:
Gå och lek med dina konsoller du och överlåt oss PC ägare till gnällandet... om jag vore du skulle jag nog kasta hela datorn (ut genom fönstret) innan du blir smittad...
Lika mogna inlägg av båda två.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Påminner ju väldigt mycket om Halo 3 xD Hoppa o skjut så mycket du hinner!
Titel Frågvis
Registrerad 2006-07-14
Inlägg 23
Det finns väl ingen som kan ta en person som spelar fps på konsol seriöst. *hint* Edmontonia *hint*
Nä men när konsoltillverkarna är redo att sluta spy ur sig allt BS om hur grymma konsolerna är så kanske man kan ha en diskussion.
För tillfället så var detta en riktigt rolig nyhet, hoppas man får se en officiell kommentar till detta snart. Viva la resistance!
Ps. Jag äger en ps3 så jag spelar också konsolspel Ds.
Titel Veteran
Registrerad 2009-02-04
Inlägg 992
bjosarn skrev:
KlosterKatten skrev:
... detta bevisar bara vad som händer när utvecklare går emot communityn, dom hittar egna lösningar.
KlosterKatten skrev:
Alla böjer sig inte ner för IW och plockar upp tvålen.
Well said.
QFT på den. Tänk att det ska behövas fritidskodare för att dedikerade servrar ska få se dagens ljus.
Vem vet, kanske sker det ett mirakel lagom till juletid så IW öppnar ögonen och ser sina ursprungskunder som lyfte CoD till skyarna.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-30
Inlägg 197
KlosterKatten skrev:
Nej, men VISSA vill ha det, kan inte de få modda detta? Varför kan inte folk få skapa sin egen idé av spelet och varför gör de oss skamsliga? Alla böjer sig inte ner för IW och plockar upp tvålen.
Precis. Förstår inte hur det kan vara bra att ta bort valmöjligheter? Är det bra att
ta bort möjligheten att lägga upp dedikerade sevrar?
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 4 195
Edmontonia skrev:
omg facepalm , det var ju fan en demonstration bara att dem kunde sätta egna parametrar osv nåt du uppenbarligen inte har en jävla aning om.
Ja dem bör fan inte ens bry sig om o göra ett PC spel nästa gång så dåligt som de stödjer oss pc lirare denna gång jämfört med cod4.
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 202
På en gång såg man ju folk i Prestige 10, rank 70. Sådana jävla töntar. Jag har nu kommit upp i 67 i vanliga efter 42+ timmar.
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788
Edmontonia skrev:
Fuck off
Rätt åt IW.
Titel Proffs
Registrerad 2009-02-19
Inlägg 1 730