Pliskin (Amöban) skrev:
Det är PC-versionen jag syftar på, riktigt dåligt att man måste använda illegala metoder för att testa ett spel.
Ska vi vara ärliga så spelar det nog väldigt liten roll, vem testar ett demo när du lika gärna kan testa hela spelet?
Sen är PC en klart mindre marknad än 360, det sagt så ser jag inget problem med att de skulle släppa ett PC-demo inom typ 2 veckor (dvs när silveranvändarna får ta del av demot på live). Risken är väl att spelet blir en skum portning givet de schizofrena kontrollerna, "tryck x för att ladda om, v för att byta granat, h för att sikta" etc. Visst, jag överdriver, men det lär inte bli långt ifrån nått sådant.
Tack Ubi, förstör huvudpersonen, kontrollerna och känslan. En dålig Gears-inspirerad sörja med usla kontroller, usch.
Personligen tyckte jag spelet var en aning klumpigt, AI'n direkt korkad och kontrollerna riktigt dåliga. Man kanske kan vänja sig vid dem, men ska det vara så svårt att göra vettiga kontroller?!
Använd samma/en liknande kontrollmetod som alla andra spel i samma genre, och ingen egen Fransk baguett-kontroll!