FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
t4bb4rn
Titel Frågvis
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 14

fan vad nice. synd att denna inte kom för 1-2 månader sedan...

Kopplade spel:
Floppydick
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 242

Mycket positiva ändringar där, även till auction house, men jag hoppas för deras skull att nästa major patch fokuserar på nytt content inte bara balans/buggfixar.

svartlock
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-07
Inlägg 30

Nu börjar det likna nånting.
Jag har hela tiden gått hem till lillebrorsan och casual-spelat D3 lite då och då eftersom jag inte har känt det värt att uppgradera någon burk än.
Men nu ska jag fan beställa hårdvara så jag kan nöta ordentligt här hemma också.
Nu börjar D3 likna nånting, några patchar till så kanske det kan ge D2 en liten match även om jag föredrar det framför D3 vilken dag som helst! :D

GuldlocK
Titel Intresserad
Registrerad 2011-09-27
Inlägg 68

riktigt nice äntligen :) blir att lira i morgon kväll då :)

•Auktionshus-förändringar 404

Page Not Found

This page could not be located

länk fungerar alltså inte :P

Harpa
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442

GuldlocK skrev:
riktigt nice äntligen :) blir att lira i morgon kväll då :)

•Auktionshus-förändringar 404

Page Not Found

This page could not be located

länk fungerar alltså inte :P

Ah! My bad, fixelifixelifixat!

Dinskugga
Titel Veteran
Registrerad 2004-07-28
Inlägg 856

Floppydick skrev:
Mycket positiva ändringar där, även till auction house, men jag hoppas för deras skull att nästa major patch fokuserar på nytt content inte bara balans/buggfixar.

Sen när började Blizzard lägga in content i Diablo spelen ?
Du kommer inte få något content förutom pvp patchen samt en expansion. Kanske lite smågrejer som några nya föremål och sådant som max.

Och om några år kanske det kommer något liknande som fanns i D2 efter några år. Det vill säga Uber bosses och liknande.

Parabellum87
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-02-11
Inlägg 166

Ser fram emot att läsa alla error och buggar som kommer medföra efter denna uppdatering :)

GuldlocK
Titel Intresserad
Registrerad 2011-09-27
Inlägg 68

Parabellum87 skrev:
Ser fram emot att läsa alla error och buggar som kommer medföra efter denna uppdatering :)

vad positiv man kan vara då¨:P

Parabellum87
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-02-11
Inlägg 166

GuldlocK skrev:
Parabellum87 skrev:

vad positiv man kan vara då¨:P

Du måste ändå hålla med om att det är standard?

Quelor
Titel Stammis
Registrerad 2008-06-30
Inlägg 545

Synd att jag sålde all min gear efter typ 2 veckor köttande :P

Fick ihop lite drygt 800 kr dock :D

Får väl grinda ny för att prova :)

Segas
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-12
Inlägg 1 124

Fortfarande ingen bra jämförelse när man bläddrar föremål i AH. Ibland är det omöjligt att avgöra om ett potentiellt köp är bättre än det man har. :/

mosoloa1
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 4 556

Bättre sent än aldrig, jag kommer i alla fall hoppa in och testa!

Floppydick
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 242

Dinskugga skrev:
Du kommer inte få något content förutom pvp patchen samt en expansion. Kanske lite smågrejer som några nya föremål och sådant som max.

Och om några år kanske det kommer något liknande som fanns i D2 efter några år. Det vill säga Uber bosses och liknande.

Förmodligen men jag hoppas att du har fel, en sak som jag upplever stor skillnad i från D2 till D3 är att områdena inte alls är lika slumpmässiga, speciellt akt 3 och 4 som är där man farmar som mest dom känns väldigt linjära på flera sätt även om layouten kan skilja sig lite granna. D2 kändes mer slumpartat så det content som fanns där gav mer djup.

Jag hoppas iallafall på att dom implementerar något nytt endgame system, bara som example path of exiles slumpade kartor är ju helt briljant, något liknande skulle jag vilja se i D3, det är gratis att drömma!

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 508

Synd att det kom några månader för sent! Skulle redan kommit i spelet och detta kommer tyvärr inte få folk att fortsätta.

Större j kampanj! D3 tog inte 10 år att utveckla.

Dinskugga
Titel Veteran
Registrerad 2004-07-28
Inlägg 856

Floppydick skrev:
Dinskugga skrev:

Förmodligen men jag hoppas att du har fel, en sak som jag upplever stor skillnad i från D2 till D3 är att områdena inte alls är lika slumpmässiga, speciellt akt 3 och 4 som är där man farmar som mest dom känns väldigt linjära på flera sätt även om layouten kan skilja sig lite granna. D2 kändes mer slumpartat så det content som fanns där gav mer djup.

Jag hoppas iallafall på att dom implementerar något nytt endgame system, bara som example path of exiles slumpade kartor är ju helt briljant, något liknande skulle jag vilja se i D3, det är gratis att drömma!

Vet inte hur du kan tycka det ger mer content när områden är mer slumpade. Det är ju fortfarande samma sak man gör där och samma saker som spawnas typ.

Då är ju D3 roligare med random grottor i alla områden som alltid inte är där.

Ophe
Titel Stammis
Registrerad 2004-11-28
Inlägg 405

Då fattas bara en ladder, med separat AH, som kan resetas så skulle jag kunna tänka mig att börja spela igen.

Raklödder
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 688

Floppydick skrev:

Du ska se att de kommer en DLC inom kort.

FL3JM
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-03
Inlägg 671

Ophe skrev:
Då fattas bara en ladder, med separat AH, som kan resetas så skulle jag kunna tänka mig att börja spela igen.

Eller varför ingen AH alls? :)

Bästa hade varit om man hade items som man BARA kunde ge till vänner i just det spelet man lirar i, så man inte kan trade'a via forum osv. Hade ju tagit sin tid innan man ens skulle kommit igenom Hell då tippar jag på. :)

v1lle3
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 213

Det här ser jag fram emot!
Jag vet inte varför jag inte tröttnat på D3 än, men jag klagar inte :P

Parabellum87
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-02-11
Inlägg 166

naaaw , är ni ledsna att jag inte har samma åsikt som er.. Ge mig 100 tummar ner kidz

Menige_Erik
Titel Spelar på easy
Registrerad 2011-11-27
Inlägg 192

får väl ta och prova imorgon då :)

FEIF
Titel Frågvis
Registrerad 2011-12-13
Inlägg 11

game on detta kommer att sysselsätta mig flera tusen timmar

snoeppen
Titel Stammis
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 488

Detta gynnar bara dom som inte redan lagt hundratals timmar på spelet och hunnit tröttna.

OneMinuteAgo
Titel Intresserad
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 63

vänta nu ska jag whina åt er alla i förhand:

bUHUU det tar så lång tid att nå paragonlevel 100, nerfa det snälla... jag vill bli level 100, jag vill bli bäst utan att behöva göra ett piss.

ps. tack för all tidigare nerf.

FEIF
Titel Frågvis
Registrerad 2011-12-13
Inlägg 11

Pierre Bergendahl skrev:
Detta gynnar bara dom som inte redan lagt hundratals timmar på spelet och hunnit tröttna.

jag har lagt 500 och lär lägga tio gånger mer på D3 som imo är det bästa spelet någonsin.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 556

Dumt.. snart ett halvår sedan spelet kom.. det är nu bra patcher kommer och PVP har vi inte ett ett skit av ännu.

Dalthor-san
Titel Trähatt
Registrerad 2010-11-14
Inlägg 107

Ztreek skrev:
Dumt.. snart ett halvår sedan spelet kom.. det är nu bra patcher kommer och PVP har vi inte ett ett skit av ännu.

Snart ett halvår? 3 månader = ett halvår? Känns som du är lite orättvis i tideräkningen där.

OT: Jag är glad så länge dom lägger ner energi för att förbättra spelet. Kan ju inte va för roligt att läsa mest gnäll oavsett vad dom försöker göra för att rätta till bristerna.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 556

Dalthor-san skrev:
Ztreek skrev:

Snart ett halvår? 3 månader = ett halvår? Känns som du är lite orättvis i tideräkningen där.

OT: Jag är glad så länge dom lägger ner energi för att förbättra spelet. Kan ju inte va för roligt att läsa mest gnäll oavsett vad dom försöker göra för att rätta till bristerna.

Räknade med min betatid också =) sorry

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 875

Avaktar till första XPacken innan jag kör igång med D3 igen

haldur
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-16
Inlägg 25

Känns halvmongo att det är mycket som ändras så lång tid efter släpp. D3 är inte WoW precis.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 181 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ