Titel Hemmavan
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 149
Grumbledock skrev:
Får hoppas de levererar, även om jag är tveksam...
Glada färger så det inte blir läskigt, sjukt förenklat gameplay så det passar casuals, återanvända modeller från WoW, som SC2 igen fast ännu värre. Kommer väl att sälja som smör, casuals är ju den största publiken...
När har Blizzard inte levererat?
Du kommer precis som alla andra köa för att få ditt ex och spela första dagen.
Och sen kommer du i hemlighet älska spelet och därefter komma till forumen och spela tuff och klanka ner på d3, det är för färgglatt, för enkelt etc.
Sen stänger du ner browsern och har beslutsångest om du ska logga in på din blood elf paladin eller spela d3.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 109
papaz1 skrev:
När har Blizzard inte levererat?
Du kommer precis som alla andra köa för att få ditt ex och spela första dagen.
Och sen kommer du i hemlighet älska spelet och därefter komma till forumen och spela tuff och klanka ner på d3, det är för färgglatt, för enkelt etc.
Sen stänger du ner browsern och har beslutsångest om du ska logga in på din blood elf paladin eller spela d3.
Killen som vet!
Kan inte tala för Grumbledock men eftersom jag håller med honom så kan jag säga att jag inte kommer köa för spelet. Kommer definitivt att förhandsboka det men det betyder väl inte på något sätt att man kan vara skeptisk?
Jag älskar Diablo och Diablo 2. Båda spelen ligger nog topp 5 för mig MEN Diablo 2 tog ett steg ifrån den mörka stämningen i Diablo och Diablo 3 ser ut att gå ifrån ännu lite till. Visst de kanske lägger lite lik här och där men av det jag sett hittills så blir jag skeptisk. Blir ännu lite mindre sugen varje gång jag ser nya saker från D3 vilket jag tycker är skitsynd.
Du behöver inte bli arg/ledsen/sårad för att det finns folk som inte har samma åsikt som du ^^
Titel Nykomling
Registrerad 2007-10-14
Inlägg 1
Odee skrev:
Killen som vet!
Kan inte tala för Grumbledock men eftersom jag håller med honom så kan jag säga att jag inte kommer köa för spelet. Kommer definitivt att förhandsboka det men det betyder väl inte på något sätt att man kan vara skeptisk?
Jag älskar Diablo och Diablo 2. Båda spelen ligger nog topp 5 för mig MEN Diablo 2 tog ett steg ifrån den mörka stämningen i Diablo och Diablo 3 ser ut att gå ifrån ännu lite till. Visst de kanske lägger lite lik här och där men av det jag sett hittills så blir jag skeptisk. Blir ännu lite mindre sugen varje gång jag ser nya saker från D3 vilket jag tycker är skitsynd.
Du behöver inte bli arg/ledsen/sårad för att det finns folk som inte har samma åsikt som du ^^
jag måste säga att där kan jag inte alls hålla med. Diablo 2 höll sig HELT Lore även fast den var lite mindre mörk än ettan. hur som helst. Ser fram emot D3 med höga förhoppningar om ett sjukt bra spel... och från det som är släppt i gameplay väg nu kan jag säga att det är MASSOR med <3
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-17
Inlägg 101
Vill ha!