Skelögd skrev:
haha diablo 3, vilket jävla dunderfiasko till spel. hade förväntat mig att det skulle vara dubbelt så stort också :/
blizzard har blivit mätta verkar det som. visste att det skulle bli så här när dom gick med bobby kotick o co.
diablo 3 som skulle bli årets bästa köp för mig verkar istället bli årets sämsta...
Jag tycker det mesta känns "fel" med Diablo 3.
Jag kommer säkert få en del tummen ner men Diablo 3 känns mycket mer som WoW. En hel del onödiga money sinks istället för man ska farma monster.
Cutscenes som man MÅSTE trycka bort för att skippa, Blizzard vill ju att vi ska farma act 3-4 och det är inte riktigt kul att gå igenom övervärlden på någon av dem då det är så korta och cutscenes är tråkiga att skippa för 24'e gången.
Auktions huset gör det onödigt att farma efter gear ens, sälj skit på AH för överpris och de säljer oftast.
Builds som folk använde för att klara Inferno ect för de var undergearade gjordes sämres/"fixades" snabbt. Folk dör ochså pga "rubber-banding" då mobs helt plötsligt spawnar enligt servern.
Nae, jag tycker personligen Diablo 3 var helt ok för 1-2 genomkörningar, jag har iofs 3 klasser att spela till, samt för "story" för båda könen men jag föredrar Diablo 2 över Diablo 3.