Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 4 195

Är väl helt okej, jag menar de kan ju inte trycka in allt i box versionen som vissa idioter verka tro såfort DLC nämns. (buhu borde vart med från början... )

Titel Frågvis
Registrerad 2008-05-07
Inlägg 47

Najs prajs, vill ha MW2 så mycket, can't wait :D

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-12-07
Inlägg 230

Blir bara glad om det kommer nya banor, cod4 är ju ganska fattigt på nya banor, 3st som dessutom är helt värdelösa. Där lyckades Treyarch något bättre med cod5.

Cleesox
Titel Intresserad
Registrerad 2006-07-23
Inlägg 77

Om det är en titel som redan på förhan är given att sälja som bregott så är det helt ok. men visst kan det finnas vissa fall där det kommer dlc dag 1 som lika gärna kunnat vara i spelet

Kommer i varje skaffa pc-versionen där dlc med stor sannolikhet kommer vara gratis.

Fairfax
Titel Storröjare
Registrerad 2006-07-03
Inlägg 4 223

Vill de planera ett DLC-paket innan spelet har släppts så är det upp till dem men att gå ut med det tycker jag är dålig stil. Om det är ett gratispaket så är det kanske okej men ska de ta betalt för det så känns det bara snålt.

Dannie
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-12
Inlägg 1 557

Inte alls säkert att de ens har börjat jobba på den planerade DLC:n. Och om så är fallet och man tycker att den ska inkluderas i spelet, lär spelet bli uppskjutet.
Sedan är det bara roligt att ha mer att se fram emot. ;)

Titel Frågvis
Registrerad 2007-08-20
Inlägg 45

Mycket whine nu för tiden så fort DLC nämns. Är väl bra att det kommer map packs med jämna. Är ju meningen att det ska förhöja livslängden av spelet (och ge lite mer klirr i kassan).

Ett planerat map pack som kommer kanske i mars eller april känns ju inte direkt snålt. Suck it up. skaffa jobb och betala för mapsen eller skit i att spela spelet. Simple as that. Det handlar om några få kronor för många timmars nöje. Köp en Jolt mindre om dagen (eller Monster) så har du råd ;)

Remus
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 4 498

Bara det är gratis till PC!

Titel Veteran
Registrerad 2008-06-28
Inlägg 1 026

lamerman skrev:
Mycket whine nu för tiden så fort DLC nämns. Är väl bra att det kommer map packs med jämna. Är ju meningen att det ska förhöja livslängden av spelet (och ge lite mer klirr i kassan).

Ett planerat map pack som kommer kanske i mars eller april känns ju inte direkt snålt. Suck it up. skaffa jobb och betala för mapsen eller skit i att spela spelet. Simple as that. Det handlar om några få kronor för många timmars nöje. Köp en Jolt mindre om dagen (eller Monster) så har du råd ;)

zauii89 skrev:
Är väl helt okej, jag menar de kan ju inte trycka in allt i box versionen som vissa idioter verka tro såfort DLC nämns. (buhu borde vart med från början... )

Jag brukar vara en av dem, men ett halvår från release och dessutom vettig content är de just fine på. De ni kanske inte riktigt fattar är att de som de gnälls på är just de som lika gärna kunde varit med från början. T ex alternative costumes till Street Fighter IV (dag 1 release).
Sånt som de gnälls på är just de som släpps ett så oerhört kort tid efter release av spelet, som inte är värt så mycket som de vill mjölka av konsumenten etc.

Så zauii89 jag är väl då en idiot för att jag tror att de ryms på skivan i standardutgåvan lika väl som collector's utgåvan och de ligger bortom all rimlighet att ta så pass jävla mycket för alternativa kostymerna för de förstnämnda.

Samt lamerman - pengar har varit en faktor som spelat in endast pga underhållningsvärde per krona. Så jag får väl skaffa ett till jobb så jag har råd med ytterst små förändringar som är näst intill värdelösa som BORDE FUNNITS DÄR FRÅN BÖRJAN. Eller så gör jag inte de och köper Ballad of Gay Tony och kvalité istället. Skulle antagligen köpt map pack om de inte vore för att jag skiter fullständigt i CoD-serien.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Ooh va gött att det kommer nya banor så tidigt;)

Titel Proffs
Registrerad 2005-12-06
Inlägg 1 865

både + och - :)
Men maps som ser snygga ut och så slänger man inte ihop på en kvart direkt, så jag förstår iaf. att dem måste lägga upp nån sorts planering för det.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

dom e planerade, de e ju inget konstigt med de, hade dom slängt in dom i box versionen hade vi kanske fått vänta i två månader till, och de finns de ingen CoD spelare i världen som inte skulle pröjsa priset för ett map pack för att slippa...

Titel Proffs
Registrerad 2009-08-27
Inlägg 1 554

tänk om mapsen är tråkiga som cod 4:as map pack, då är det ju tillochmed roligare och titta på det väldigt tråkiga men inte allt för långa .................,-kändisdjungeln.

Mack3
Titel Stammis
Registrerad 2009-03-04
Inlägg 372

JUST GIVE ME THE FUCKING GAME ALREADY ! :D:D:D:
Infinity Ward <3333333333333333333333333333333333333

Mack3
Titel Stammis
Registrerad 2009-03-04
Inlägg 372

Just give me the game already! :D
infinity Ward<3 :D

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-01
Inlägg 105

argh.. vill ha!

kebbe
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 899
Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 283 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter