Ja jag fattar inte vad ni FZ recensenter förväntar er av grafiken, för spelet är i mina ögon riktigt snyggt??? Så jag fattar inte vad recensenten pratar om egentligen när det gäller det grafiska? Ni måste ha helt enkelt alldeles för höga förväntningar på spelen ni spelar??? Jag vågar knappt läsa era recensioner längre, jag går direkt till poängen på sista sidan, för jag blir bara irriterad på hur ni lägger energi på fel saker? Jag vet att alla har sin egen smak och så, men en recension är ska inte vara hur du som recenserar spelet tycker om det, utan mer en info för andra och ni ska sätta er in hur ni tror dom flesta ska tycka om spelet, för då blir det objecktivt. Nu handlar era recensioner ofta om era personliga åsikter om spelet, och dom är inte jag intresserad av. Ge mig info, vad är dåligt vad är bra, men inte varför du tycker det, utan varför du tror dom flesta andra också kommer tycka det?! Jag tror det är anledning varför FZ´s poäng är ofta så olik andra sidors poäng på spel, för dom flesta andra gör sina recensioner just som jag har tjatat om, nej, besserwissat om ska det ju vara?? 
kangas1000 skrev:
Lite synd.. hade hoppats på det här spelet! Får se när man läst en andra åsikt... men just nu känns det inte så lockande!
Tycker inte du ska gå så mycket efter vad FZ ger spelet, testa spelet själv först. FZ har gett så många bra spel rena skitbetygen, och sen samtidigt gett toppbetyg till rena skitspelen, så läs gärna deras recensioner, men bestäm dig inget efter dom. För som jag redan tjatat om, dom är inte objektiva i sina recensioner, utan det du kanske gillar, kanske inte recensenten inte gillade, för dem recensionerna här är för personliga.... Hur många människor exakt likadant om olika saker, det är inte många. Alla har sin egen smak, därför funkar inte den stilen av recension på spel som FZ ofta gör.
Ps. tänkte på en sak, ni recenserade på PS3, kan det vara anledningen till att ni tycker grafiken är dålig, för 360 brukar alltid ha bättre grafik, mer AA/högra upplösning på sina multiplattform spel. Det skulle ursäkta att du tyckte grafiken är dålig, för det är den inte, och jag verkar inte vara ensam om att tycka det?
PPs. Vill bara säga att jag älskar FZ som spelsida, och jag respekterar eran personal, men jag bara håller inte med om hur ni sköter vissa saker. Så inget personligt mot någon när jag gnäller om saker o ting, jag vill bara inte att folk ska skaffa sin uppfattning om spel från vad en främling tycker om spelet, när det i många fall har varit rena motsatsen till vad jag tycker om spelet. Som ett exempel, jag tyckte Kingdoms of amalur var riktigt bra och roligt, ni gav det en tvåa?? Det var minst värt en 3, ja t.om en 3.5, och själv gav jag det en fyra av 5.