FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553

härmar dom dice :P

koleny
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-15
Inlägg 235

B-B-B-Banänäbrääken skrev:

Dom har ju haft xp weekends i black ops (kanske tidigare än så?) så att det är en vecka nu istället är väl inte en överraskning? Om man ska vara sån är det väl Dice som härmar Infinity Ward? (snarare EA som härmar activision)

eddie the eagle
Titel Spelar på easy
Registrerad 2010-01-13
Inlägg 459

Själv föredrar jag att det ska ta lite tid innan man låser upp sakerna, jag blir inte mer intresserad av att köra mw3 med dubbel xp.

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-19
Inlägg 0

eddie the eagle skrev:
Själv föredrar jag att det ska ta lite tid innan man låser upp sakerna, jag blir inte mer intresserad av att köra mw3 med dubbel xp.

Håller med, man vill ju kämpa till sig alla grejer. Hur roligt är det att lyckas låsa upp allt riktigt snabbt? vet dock inte om detta är till pc eller till konsoll igen men själv så har man avinstallerat mw3 på steam då min dator hatar smått och börjar lagga. Finner då inget intresse ännu för detta. Lirar då hellre diablo 3 tills vidare

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 432

DICE härmar CoD.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 432

qun0 skrev:
eddie the eagle skrev:

Håller med, man vill ju kämpa till sig alla grejer. Hur roligt är det att lyckas låsa upp allt riktigt snabbt? vet dock inte om detta är till pc eller till konsoll igen men själv så har man avinstallerat mw3 på steam då min dator hatar smått och börjar lagga. Finner då inget intresse ännu för detta. Lirar då hellre diablo 3 tills vidare

Att gå från en level till en annan tar ca. 2 timmar, men, det går fortare om man får extra XP på vapen man använder mycket.

Davwve
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 199

walter_iego skrev:

DICE härmar CoD.

Ja och CoD härmar Bungie...
Kom upp en ny spelista varja helg med dubbel XP i Halo 3. Detta började dom med 2008-2009 någonting...

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 432

Davwve skrev:
walter_iego skrev:

DICE härmar CoD.

Ja och CoD härmar Bungie...
Kom upp en ny spelista varja helg med dubbel XP i Halo 3. Detta började dom med 2008-2009 någonting...

Det var så ondskan började spridas... ;)

Missa inte Bungies nya spelserie "Destiny"...

elmackonr1
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-18
Inlägg 336

alla härmar alla?

oDIRTDIVERo
Titel Stammis
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 468

Desperate measures?

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 432

oDIRTDIVERo skrev:
Desperate measures?

Åh ja, ett par miljoner kronor har de säkert förlorat, men det tar de igen med CoD: BOII...

CODBOY; hmm...

chopper
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 204

Kul för de som gillar detta P12 spel..

raefzm88
Titel Storröjare
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 916

Intressant!

baggso
Titel Trähatt
Registrerad 2012-05-09
Inlägg 146

De som har gnällt på allt det nya i D3 borde lira CoD, samma spel i flera utgåvor

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-19
Inlägg 0

qun0 skrev:
eddie the eagle skrev:

förstår dock inte varför någon ogillar det jag skrev. Är ju sanning

metro swe
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-17
Inlägg 158

Dubbel XP har funnits sedan CoD4! Så allt efter det "härmar" dom isf

Men tittade lite mer så hittade jag att Halo var någon månad tidigare med dubbel xp för dom kände sig hotade av CoD4 och vela hamna längst upp på listan över det mest spelade spelet på XboxLive :)

Kommer iaf ihåg att men blev skitglad när dom sa att det var dubbel XP på halo 3 :)

oudiose
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-20
Inlägg 132

Activision.. Gratis..?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 481 medlemmar online. 57 foruminlägg har postats idag.

FZ