Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

snubben har iallafall ett gäng bra punkter om spel han vart med och gjort på sitt cv!

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

har fortfarande inte vant mig med hans ansikte ser så skitnödig ut meh

DonGrif
Titel Skribent
Registrerad 2003-09-17
Inlägg 805

han och Max Payne kanske är släkt?

Titel Proffs
Registrerad 2002-11-16
Inlägg 2 080

Ah, gamla T_Ray. Bekant ansikte från PlanetSide ;)

WildThing
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 5 538

Bah, nothing they say will matter til we see gameplay! ^_^

Titel Storröjare
Registrerad 2005-03-17
Inlägg 3 127

Legobit skrev:
har fortfarande inte vant mig med hans ansikte ser så skitnödig ut meh

Dukes? Det var för att han hade munnen full av cigarrök.

Titel Frågvis
Registrerad 2007-10-04
Inlägg 33

Humor fan, humor. Han har utvecklat spel lika länge som du levt.

MiLeS
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-06
Inlägg 739

It's time to chew bubblegum and kick some ass... and I'm all outta gum!

Oneone
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 617

MiLeS skrev:

det ska ju vara

"It`s time to kick ass and chew bubble gum...and im aaaaaaaaaaaaallll out of gum!

Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 4 195

Alltså de verkar grymt intressant men orkar inte hypa upp mig , de är så tysta och har varit i så många år att det är läskigt.

Förvänar mig inget.

John
Titel Emeritus
Registrerad 2001-10-09
Inlägg 3 723

Den här tråden har rensats kraftigt. Nu håller vi oss till diskussionen kring Duke Nukem Forever. Hur personen som blivit intervjuad ser ut hör verkligen inte till saken.

Neatherblade
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788

Lite dålig intervju måste jag säga.

radiuz
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-06
Inlägg 1 561

Kommer bli bra när det kommer! Bara vänta på E3 nu då..

nudelsdesign
Titel Proffs
Registrerad 2004-04-03
Inlägg 2 160

John skrev:
Den här tråden har rensats kraftigt. Nu håller vi oss till diskussionen kring Duke Nukem Forever. Hur personen som blivit intervjuad ser ut hör verkligen inte till saken.

Det har du alldeles rätt i chefen, dock tycker jag nog att vissa tar det som skrivs lite väl allvarligt.

dock kan man ju hoppas vad det gäller vår vän duke, att de släppte spelet snart i stället för att tramsa runt.

Fairfax
Titel Storröjare
Registrerad 2006-07-03
Inlägg 4 223

Oneone skrev:
MiLeS skrev:

det ska ju vara

"It`s time to kick ass and chew bubble gum...and im aaaaaaaaaaaaallll out of gum!

Vem var först med den kommentaren? Duke eller Roddy Piper?

Vad det gäller spelet vet jag inte vad jag ska tro längre.

nudelsdesign
Titel Proffs
Registrerad 2004-04-03
Inlägg 2 160

Fairfax skrev:
Oneone skrev:
MiLeS skrev:

det ska ju vara

Vem var först med den kommentaren? Duke eller Roddy Piper?

Vad det gäller spelet vet jag inte vad jag ska tro längre.

Roddy Piper må ha varit först, men duke är väl mest känd för det! i alla fall i gamer kretsar!

Aftonstjaerna
Titel Stammis
Registrerad 2002-08-01
Inlägg 573

nudelsdesign skrev:
John skrev:

Det har du alldeles rätt i chefen, dock tycker jag nog att vissa tar det som skrivs lite väl allvarligt.

Jag tycker det är bra att folk står på sig och säger ifrån när det förekommer hets mot folkgrupper. Att bara hålla tyst och låtsas som inget har hänt har inte visat sig så framgångsrikt genom historien.

OT: Tycker det är bra att dom håller uppe hypen för spelet. Fler intervjuer är hjärtligt välkomna nu i en tid av väntan på bättre spel(AoC) ;)

Titel Frågvis
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 38

Ghengis Khan skrev:
nudelsdesign skrev:
John skrev:

Jag tycker det är bra att folk står på sig och säger ifrån när det förekommer hets mot folkgrupper. Att bara hålla tyst och låtsas som inget har hänt har inte visat sig så framgångsrikt genom historien.

OT: Tycker det är bra att dom håller uppe hypen för spelet. Fler intervjuer är hjärtligt välkomna nu i en tid av väntan på bättre spel(AoC) ;)

Hets mot folkgrupper? En människa säger att en annan ser skitnödig ut och du sätter stämpeln "hets mot folkgrupp" på händelsen. Eller har jag missat något som tagits bort?

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-11-09
Inlägg 200

Bara jag som tycker han ser precis ut som bruce willis? =)

Titel Intresserad
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 84

Mycket mer upplyftande nyheter än trailern, tyckte inte den var speciellt imponerande rent tekniskt... iofs handlar duke om annat än bara grafik (crysis?), så det blir nog bra detta =)

Spectral
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 2 764

Känns som att en release inte är allt för avlägsen längre. Men jag kanske bara är lite för optimistisk nu.

Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 4 409

FrankieMango skrev:
Ghengis Khan skrev:
nudelsdesign skrev:
John skrev:

Hets mot folkgrupper? En människa säger att en annan ser skitnödig ut och du sätter stämpeln "hets mot folkgrupp" på händelsen. Eller har jag missat något som tagits bort?

Nä det var nog något skämt om att någon var mörkhyad etc etc. minns inte

Titel Frågvis
Registrerad 2006-02-02
Inlägg 45

FrankieMango skrev:
Ghengis Khan skrev:
nudelsdesign skrev:
John skrev:

folk kommenterade hans hudfärg. :down:

Titel Rikskändis
Registrerad 2004-08-12
Inlägg 9 527

captainoats skrev:
FrankieMango skrev:
Ghengis Khan skrev:
nudelsdesign skrev:
[quote="John"]Den här tråden har rensats kraftigt. Nu håller vi oss till diskussionen kring Duke Nukem Forever. Hur personen som blivit intervjuad ser ut hör verkligen inte till saken.[/quote]

folk kommenterade hans hudfärg. :down:

Det är inte hets mot folkgrupp. Löjligt att hetsa upp sig över.

Är det bara jag som inte har något förhållande till duke? Jag har aldrig lyckats intressera mig för denna helt ocharmiga karraktär.

Aftonstjaerna
Titel Stammis
Registrerad 2002-08-01
Inlägg 573

CastorFiber skrev:
Det är inte hets mot folkgrupp. Löjligt att hetsa upp sig över.

Att använda vissa nedsättande ord som är anstötliga är hets mot folkgrupp. Att sedan ge denna gruppen ett attribut pga dess färg är också hets mot folkgrupp. Men jag antar att du inte såg orginalinlägget så det är inte så lätt att hålla koll på det då ;)

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 6 588

Kommentarer om folks hudfärg hör absolut inte hemma här på FZ, därför togs kommentaren bort. Vi i crew bestämmer vad vi tolererar och inte tolererar i vårt foum. Punkt.

Åter till ämnet, tack.

Gäst

Har dom en oändligt stor bankbok eftersom dom kan hålla på och pilla med ett spel i över 10 år ?

Plommon
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-05
Inlägg 225

precis läst intervjun och nu alla forum inlägg, kul att få lite mer info från 3d Realms, det är kul att han också har jobbat på mina absolut favorit titlar :)
Duke Nukem kan inte bli något annat än bra

men något jag störde mig på... so what om han har en annan hudfärg än oss, vi är alla ändå en enda stor o glad familj homo sapiens.
ska man nu ändå tjafsa om hudfärg spelar roll ifall man är bättre människa så är det större fördel att vara svart för pigmenten står sig bättre mot solens strålar!!!!! HA!!! där fick ni era inavlade rasister!!!

welcome to the future beyaatches!!!!

ed

Citat:
Har dom en oändligt stor bankbok eftersom dom kan hålla på och pilla med ett spel i över 10 år ?
dom har nog inte pillat på det i 10 år, det har nog legat på is ett bra tag...

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 283 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter