Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Jag tror och hoppas att EA Sports MMA puttar ner UFC Undisputed-serien från tronen!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 261
Fan vad tjurig Dana är på Emelianenko, hoppas han fortfarande skiter i vad han tycker. Fedor behöver inte UFC, UFC behöver Emelianenko
Titel Storröjare
Registrerad 2004-03-27
Inlägg 2 564
Bargard skrev:
Jag tror och hoppas att EA Sports MMA puttar ner UFC Undisputed-serien från tronen!
no way José!.. ser hur kasst ut som helst, skeptisk till att EA kommer kunna konkurera at all. Blir väl som FiFA vs. PES. Ge EA 6 år till att kopiera Zuffa.. sen kanske..
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 230
#2 Det är ju tvärt om. Efter Werdum och Overeem finns det liksom ingen utmanare utanför UFC.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-01
Inlägg 190
Vart mycket besviken på ufc`s karriärläge som i mitt tycke va en katastrof, så hoppas ea lär sig av thq och gör detta till en succe som med FNR4.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 79
Bland de coolaste och mäktigaste trailers jag någonsin sett. Rös i mig hela filmen fram tills själva spelet visades. Jag hoppas verkligen inte de där ljudeffekterna är i spelt. Hur som helst så tror jag EA gör bättre än THQ. EA har erfarenheten inne sen sina Fight Night-spel vilka är sjukt mycket bättre än Undisputed på alla sätt.