Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jag tror och hoppas att EA Sports MMA puttar ner UFC Undisputed-serien från tronen!

Greve_Peter
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 261

Fan vad tjurig Dana är på Emelianenko, hoppas han fortfarande skiter i vad han tycker. Fedor behöver inte UFC, UFC behöver Emelianenko

Titel Storröjare
Registrerad 2004-03-27
Inlägg 2 564

Bargard skrev:
Jag tror och hoppas att EA Sports MMA puttar ner UFC Undisputed-serien från tronen!

no way José!.. ser hur kasst ut som helst, skeptisk till att EA kommer kunna konkurera at all. Blir väl som FiFA vs. PES. Ge EA 6 år till att kopiera Zuffa.. sen kanske..

:down:

Ish
Ish
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 230

#2 Det är ju tvärt om. Efter Werdum och Overeem finns det liksom ingen utmanare utanför UFC.

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-01
Inlägg 190

Vart mycket besviken på ufc`s karriärläge som i mitt tycke va en katastrof, så hoppas ea lär sig av thq och gör detta till en succe som med FNR4.

Titel Intresserad
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 79

Bland de coolaste och mäktigaste trailers jag någonsin sett. Rös i mig hela filmen fram tills själva spelet visades. Jag hoppas verkligen inte de där ljudeffekterna är i spelt. Hur som helst så tror jag EA gör bättre än THQ. EA har erfarenheten inne sen sina Fight Night-spel vilka är sjukt mycket bättre än Undisputed på alla sätt.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 311 medlemmar online. 11 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter