Itchy1 skrev:
Det här varför PS3 äger är på grund av naughty dogs spel och andra exkluvsiva och dom ända bra exkluvsiva spelen på xbox 360 är halo och gears of warmen annars så suger Xbox 360 på att ha exklusiva spel så i exklusivt så piskar PS3 skiten ur Xbox 360 men Xbox 360 har skönare kontroll men ingen slår gamecube kontrollen
Varför måste du vända det till en diskussion som försöker bygga upp blind irritation mellan de olika konsollägren? Det är lika söligt och destruktivt som den inte sällan efterblivna debatten mellan konsol och pc. Om det har ett syfte att ifrågasätta vissa svagheter hos något format, gör det baserat på reella argument och med god ton, inte skolgårdsmentalitet.
Fan, ibland känner jag att jag vill hoppa upp på en perspektivhäst och rida hem till vartenda en som uttrycker sig på sådana sätt och låta min ädla springare gnägga er några ord om värdet av att se saker på så många sätt som möjligt, Om hästen hade lyckats med detta, kanske, bara kanske, fler insett att det åsiktsladdade klimatet inte alltid är det mest eftersträvansvärda.
Edit: Dock var detta inte ett av de värre inläggen, det är bara det att just idag så har jag tänkt mycket på hur jag närmast alltid aktivt håller mig utanför diskussioner, för att underlätta för mig själv att se saker på olika sätt. Av någon anledning fick detta mig att bli lite extra irriterad, även om jag alltid suckar/skrattar sarkastiskt när destruktiva inlägg på samma tema nästlar sig in i något forum, någonstans.