FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 223

Oj oj oj, här var det riktiga prissummor!

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.

Greygarden
Titel Nykomling
Registrerad 2009-05-09
Inlägg 5

Har väl varit hyffsat med exponering, var ju på framsidan av Aftonbladet och på Rakaka.

purjo
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 111

Meh, inget HoN och det är bara SC2 som intressrar mig (om än väldigt lite).

Sillage
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-29
Inlägg 688

Mer esport.

grimhammer
Titel Nykomling
Registrerad 2011-09-23
Inlägg 2

Inte riktigt rätt om AE, Skatan mötte loffemand i winners finals, där fick loffemand spö, sen mötte loffemand giacomito i losers finals, där åkte loffemand ut och sen vann skatan mot giacomito i grand finals. Så skatan tog första, giacomito andra och loffemand tredje. Tre av mina kompisar i top 8 dock, trevligt :)

nazzat
Titel Frågvis
Registrerad 2010-04-06
Inlägg 31

Någon som vet om man kan se SC2 matcherna i efterhand någonstans?

Stuff
Titel Frågvis
Registrerad 2006-09-27
Inlägg 43

Newklear skrev:

Synd att tävlingen inte exponerats mer... Hade ingen aning om att det var SM just nu.

Läs aftonbladet då.. Dom sände till och med hela SM gratis. (Ville man ha HD kosta det 25 kr tror jag det var)

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 223

Stuff skrev:
Newklear skrev:

Läs aftonbladet då.. Dom sände till och med hela SM gratis. (Ville man ha HD kosta det 25 kr tror jag det var)

Nä tack, ska man tvingas in på den skitsidan så avstår jag hellre från hela spektaklet.

Kan dem inte bättre än så, så finns det gott om annat att titta på.

Stuff
Titel Frågvis
Registrerad 2006-09-27
Inlägg 43

Newklear skrev:
Stuff skrev:
Newklear skrev:

Nä tack, ska man tvingas in på den skitsidan så avstår jag hellre från hela spektaklet.

Visst kan man se det så.. Men man kommer inte bort från att Aftonbladet faktiskt är en utav dom större mediabolagen här i Sverige. Och vad man än nu tycker om dom annars så nu när dom äntligen fått upp ögonen för e-sporten så kan man i alla fall stödja att dom äntligen börjat sända och skriva om det! Och sen får man hoppas att även andra mediabolag kan få upp ögonen med och se hur pass stort e-sport egentligen är.
Menar inte precis så du är tvungen att läsa om något annat.

Newklear
Titel Proffs
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 1 223

Stuff skrev:
Newklear skrev:
Stuff skrev:
Newklear skrev:

Visst kan man se det så.. Men man kommer inte bort från att Aftonbladet faktiskt är en utav dom större mediabolagen här i Sverige. Och vad man än nu tycker om dom annars så nu när dom äntligen fått upp ögonen för e-sporten så kan man i alla fall stödja att dom äntligen börjat sända och skriva om det! Och sen får man hoppas att även andra mediabolag kan få upp ögonen med och se hur pass stort e-sport egentligen är.
Menar inte precis så du är tvungen att läsa om något annat.

Det är en principsak att inte ge dem mer trafikflöde än dem redan får, hur mycket esport dem än råkar sända.

eagiz
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-29
Inlägg 142

grimhammer skrev:
Inte riktigt rätt om AE, Skatan mötte loffemand i winners finals, där fick loffemand spö, sen mötte loffemand giacomito i losers finals, där åkte loffemand ut och sen vann skatan mot giacomito i grand finals. Så skatan tog första, giacomito andra och loffemand tredje. Tre av mina kompisar i top 8 dock, trevligt :)

Reagerade också på detta, loffemand var inte i Grand Finals FZ! Man kan ju tycka att FZ borde skaffa sig en frilansare som skriver nyheter som dessa så att det inte blir fel hela tiden. Inte första gången FZ felar när det gäller E-Sport.

Själv höll jag tummarna för z3pox och Infamous_H i turneringen.

supernaut
Titel Veteran
Registrerad 2007-12-23
Inlägg 1 052

varför rapporteras det inte mer om sånt här på FZ?
ibland kan jag nästan undra vad fz strävar efter, det känns som att spelrecensionerna rätt ofta är ett kort utkast i klass med en förhandstitt, hårdvarurecensionerna är allt som ofta meningslösa.
och i övriga nyheter känns det som random cut-n-paste från andra spelsiter.

det jag efterfrågar är lite mer kvalitativ speljournalistik, tack.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 71 medlemmar online. 4 foruminlägg har postats idag.

FZ