Titel Veteran
Registrerad 2005-10-16
Inlägg 911
Citat:
Ingen av paketet säljs med flera Wii U-pads, den särskilda kontrollen med rörelsekänslig skärm, utan vill du ha en extra blir det en ganska dyr historia. Den kommer att kosta cirka 1300 vid lanseringen
Fast det kvittar väl såvida du inte förstör den du får med? Dom pratade ju om att den bara kunde hantera en sån enhet åt gången, eller har det ändrats?
Titel Stammis
Registrerad 2009-09-06
Inlägg 461
Jahopp...
Jag kommer inte köpa det här. I alla fall inte i första taget. Verkar himla stönigt att använda...
Men så har jag inte haft någon Nintendo-konsol sedan 8 bitarstiden 
Dator har alltid varit min grej 
Sen är ju hårdvaran redan utdaterad och antik, vilket inte lockar alls! Väntar på nästa generation konsoller.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-12-04
Inlägg 6 349
Steffe@Swec skrev:
Citat:
Ingen av paketet säljs med flera Wii U-pads, den särskilda kontrollen med rörelsekänslig skärm, utan vill du ha en extra blir det en ganska dyr historia. Den kommer att kosta cirka 1300 vid lanseringen
Fast det kvittar väl såvida du inte förstör den du får med? Dom pratade ju om att den bara kunde hantera en sån enhet åt gången, eller har det ändrats?
Inga lanseringstitlar kommer att stödja fler Wii U-pads men konsolen har stöd för två tycken och framtida spel kommer att nyttja det.
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-02
Inlägg 349
Vänta lite... kommer inte Nintendoland vara bundlat med maskinen?
Titel Veteran
Registrerad 2005-10-16
Inlägg 911
Carl Johansson-Sundelius skrev:
Inga lanseringstitlar kommer att stödja fler Wii U-pads men konsolen har stöd för två tycken och framtida spel kommer att nyttja det.
Ah, där ser man
Titel Proffs
Registrerad 2006-02-26
Inlägg 1 647
Kommer nog köpa premium, så har man nåt nytt att leka med tills ps4/xbox720 kommer... 
Synd att PS Vita inte fick såna styrspakar också, styrspakarna är så värdelösa på vitan. Hade varit perfekt som WiiU kontrollen...
Titel Stammis
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 589
BadMrBox skrev:
Kan vara så att det är taget från den japanska lanseringsinformationen, första Wii lanserades inte med Wii Sports där t.ex.
Ser ju ut som att det är en bild på Nintendoland på Premiumkartongen iallafall, men det kan ju bara vara för den där tjänsten Nintendo Premium, vad nu det innebär
Titel Stammis
Registrerad 2007-01-15
Inlägg 449
ZombieI? Heter det inte ZombieU?
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-02
Inlägg 349
Zaptagious skrev:
BadMrBox skrev:
Kan vara så att det är taget från den japanska lanseringsinformationen, första Wii lanserades inte med Wii Sports där t.ex.
Ser ju ut som att det är en bild på Nintendoland på Premiumkartongen iallafall, men det kan ju bara vara för den där tjänsten Nintendo Premium, vad nu det innebär
Ah, där ser man.
Titel Redaktör
Registrerad 2001-12-04
Inlägg 6 349
Nintendoland följer med premium-modellen i EU.
Titel Stammis
Registrerad 2007-02-26
Inlägg 381
Bayonetta 2!!!
Carl.. är det First! man säger?
Titel Redaktör
Registrerad 2001-12-04
Inlägg 6 349
Bayonetta 2, exklusivt. Där ser man.
Titel Stammis
Registrerad 2004-10-23
Inlägg 533
Den nya "pad:en" följer alltså INTE med, ens i bas-modellen? Så vilken kontroll är det man får med i bas-paketet?
Titel Intresserad
Registrerad 2008-05-15
Inlägg 57
darkthunder skrev:
Den nya "pad:en" följer alltså INTE med, ens i bas-modellen? Så vilken kontroll är det man får med i bas-paketet?
"Ingen av paketet säljs med
flera Wii U-pads"
Titel Redaktör
Registrerad 2001-12-04
Inlägg 6 349
darkthunder skrev:
Jodå, den ingår i båda. Ska du köpa en extra kostar det
Titel Stammis
Registrerad 2008-10-18
Inlägg 335
BAYONETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 890
Synd att den inte uppskalar de gamla Wii titlarna till åtminstonde 720p. Sen är det väl lite märkligt att dom tog bort bakåtkompatibilitet för Gamecube titlarna i Wii U :s
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 151
Wiiiiiiiiiiiii! Som en Phoenix för mitt konsollspelande!
Dock fick jag förbannat inte dela denna fantastiska nyhet (Chrome) - visas bara en felsida.
Titel Stammis
Registrerad 2002-03-18
Inlägg 381
Ichabod skrev:
Jo, ZombieI eller "Izombie" låter mer som det vore till Apple
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 193
Tog en screenie på listan med spel, om någon är intresserad.
http://i.imgur.com/5UQ9c.png
Lär dyka upp på deras hemsida snart också, men för tillfället är den galet seg att ladda, så jag kan inte se något där.
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
[quote="TryNotD[oo]"]
Ichabod skrev:
Jo, ZombieI eller "Izombie" låter mer som det vore till Apple

[/quote]
Nej, ni har fel allihop. Zombiu heter det.
Titel Nykomling
Registrerad 2012-04-23
Inlägg 0
Hörde att priserna blir 300 respektive 350 euro, borde bli mellan 3000-3500 kr alltså?
Titel Stammis
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 469
sjutton, jag gissade fel på 1 dag vid er tidigare nyhet om släpp av släppdatum
Inte helt oväntat att dom vill ha ut alla maskiner för dom lär säkert sälja som smör i julhandeln. Tror jag ändå avvaktar o ser vad sony har för nex-gen innan de blir nån ny tvspelmaskin för min del.
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944
Ser fram emot WiiU, tycker det är kul att nintendo försöker göra något annourlunda
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 500
Inget pris? I vilket fall så blir det premium
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-11
Inlägg 193
Neatherblade skrev:

Kommer också att finnas en premium pack bundlad med ZombiU, om det är intressant
Edit*
Eller ett alternativ med ZombiU bundlad med premium pack, kanske det blir
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 262
Blir så trött på hur saker skrivs... på aftonbladet stod det.. Den uppmärksammade Ipad liknade kontrollern... och här står det Tydligt Xboxinspirerade handkontrollen av den andra paddan... HUR många sätt kan man göra en typ av skärm kontroll eller vanlig handkontroll!?!?!??!?!
Jädra Apple fasoner och är skärm kontrollen likt nått så är det väl en Vit PS VITA i så fall!?
Skriv om maskinen istället för dessa töntiga jämnförelser!
Titel Frågvis
Registrerad 2012-09-04
Inlägg 41
Neatherblade skrev:

$300-$350 är det sagt, så räkna med 3000-3500:-
Lite kul att vissa tidigare idag trodde den skulle kosta runt 2200:-
Titel Frågvis
Registrerad 2009-08-03
Inlägg 42
Trevligt. Blir lätt en premium även om jag inte gillade Wii så mycket.
Lira lite Mario funkar alltid
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 483
Det här blir en välförtjänt julklapp till mig själv