Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-11
Inlägg 115
Även om jag inte är något större fan utav Thorzains spelstil så är jag förvånad över att han inte kom längre. Däremot gissade jag rätt på Stephano
Titel Frågvis
Registrerad 2011-01-07
Inlägg 42
Jag gissade Thorzian och deMuslim... det gick så sådär.
Trist med ZvZ i finalen, men annars, sjukt bra matcher!
Titel Storröjare
Registrerad 2005-10-26
Inlägg 3 888
100 000 tittare är inte dåligt, heller!
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442
Från er som kollade och insöp de bästa matcherna vore det kul att höra vilka som var bäst. Hade vart skoj att kunna kolla upp dem på Youtube
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 154
Otroligt dålig showing från både Seiplo och Thorzain, generellt rätt tråkig turnering men den såg bra ut iom arenan och hur bra producerat det var.
@Harpa G1 Stephano vs Lucifron på Cloud Kingdom var bra, hela den serien egentligen.
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-03-15
Inlägg 190
nerchio grubby var riktigt bra.
Titel Stammis
Registrerad 2007-08-22
Inlägg 466
Det bästa med finalen var dock återkommande Gangnam Style danspartyn varje gång låten spelades.
Titel Intresserad
Registrerad 2010-02-23
Inlägg 56
Pointpurple skrev:
@Harpa G1 Stephano vs Lucifron på Cloud Kingdom var bra, hela den serien egentligen.
^
Kan bara hålla med
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996
Titel Frågvis
Registrerad 2011-12-13
Inlägg 21
Alla som inte såg Stephano vs Lucifron borde se den direkt. Vilka matcher. Och grattis Stephano till ännu en seger, svårt att se hur grabben inte kommer sluta som en rejäl legend när Starcraft II eran är över. Sådan talang!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-11
Inlägg 115
Harpa skrev:
Från er som kollade och insöp de bästa matcherna vore det kul att höra vilka som var bäst. Hade vart skoj att kunna kolla upp dem på Youtube

Lucifron spelade väldigt bra under hela turneringen( Otroligt Hellion-play).
Stephano briljerade i vanlig ordning, dock utanför krogen den här gången(
http://rakaka.se/images/6007-stephano.jpg)
Sedan så överraskade både Babyknight och LoWely ordentligt(matcherna mellan dessa var pirriga så in i bomben!). Bara att kika på när det börjar dyka upp på tuben.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-01-11
Inlägg 148
Tycker att detta va en av dom bästa turnerningarna om inte den bästa i och med inga koreaner va med. Sjukt många jämna matcher
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-18
Inlägg 699
Lite tråkigt att finalen var Zerg vs Zerg :/
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-04-28
Inlägg 141
Tråkigt även att vinnaren redan kvalat för VM.
Titel Stammis
Registrerad 2004-11-28
Inlägg 399
Harpa skrev:

Enligt mig så var Lucifron vs Stephano den bästa matchen, och det tämligen överlägset. Tror de flesta som kollat på turneringen skulle hålla med mig om det.
Titel Stammis
Registrerad 2007-02-13
Inlägg 320
Ingen aning om vad ni pratar om, det enda jag kollade på var bruden som intervjuade spelarna efteråt ...mums....höhö...
Titel Frågvis
Registrerad 2011-08-16
Inlägg 22
Game 2 mellan Grubby och Nerchio var sinnessjukt spännande och rolig.
Titel Veteran
Registrerad 2012-06-14
Inlägg 607
Blev förvånad över hur dåligt det gick för svenskarna. Thorzain borde ha kunnat placera sig i topp fem eller till och med topp tre, men vad fasen hände där?
Inte för att ta något ifrån stephano, han spelade bra igenom hela turneringen så han förtjänar vinsten.
Titel Frågvis
Registrerad 2010-04-06
Inlägg 31
Någon som vet vart man kan se matcherna i efterhand? Hittar de inte på twitch.tv osv.
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 474
Otippat att stephano vinner
Titel Stammis
Registrerad 2008-05-19
Inlägg 316
Håller med tidigare. Grubby vs Nerchio var lätt de bästa matcherna
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 880
Jag var på plats och såg hela eventet, och kan faktiskt rekommendera upplevelsen ganska så starkt
Ett halvt globen som drar efter andan och som taggar på spelarna är en ganska häftig upplevelse.
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-19
Inlägg 623
Låg i soffan hela helgen och såg de flesta matcherna, mycket underhållande.
Detta måste nog vara ett av de spel som är roligare att titta på när andra spelar än att spela själv. Bara orkat köra igenom singleplayer-storyn....
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 449
Skäggbiffen skrev:
Även om jag inte är något större fan utav Thorzains spelstil så är jag förvånad över att han inte kom längre. Däremot gissade jag rätt på Stephano

Vad jag har läst så har Thorzain spelat för mycket HotS. Därför det gick som det gick.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 506
Grubby vs Nerchio var bäst. Instämmer.
Sedan var intervjun med Stephano skön när han vunnit.
"What does winning this finals mean to you?"
"Money in zu bank"
Sköning.
Titel Nykomling
Registrerad 2010-10-26
Inlägg 4
Kan lätt rekommendera matcherna mellan Stephano och LucifroN sjukt bra matcher!
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442
Tack för tipsen peepz
Titel Intresserad
Registrerad 2009-06-27
Inlägg 62
showerguy skrev:
Skäggbiffen skrev:

Vad jag har läst så har Thorzain spelat för mycket HotS. Därför det gick som det gick.
Mjo på hans twitchkanal finns det ju en del HotS, men sen så kan ju alla ha en dålig dag med.