Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 230

Jaha blir kanske att testa dårå.

Loading
Titel Storröjare
Registrerad 2003-09-09
Inlägg 2 600

Bild
Stay away!

Titel Storröjare
Registrerad 2007-05-27
Inlägg 3 664

Väldigt likt LotROs kommande system asså, aja där är man lifetime så kommer automagiskt bli lifetime VIP så det är chill ^^

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Amelek
Titel Intresserad
Registrerad 2007-09-09
Inlägg 68

Jisses vad jag ryste till av välbehag av titeln...men ack att det skulle vara begränsat så pass...

Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2009-05-01
Inlägg 561

Tja, jag tvivlar på att det här kommer att ge mig något jag saknat innan, men har jag inget för mig så kan jag ju prova. Bra initiativ, men jag tror nog att jag föredrar DDO:s modell, där man kan tjäna sina poäng genom hårt arbete om man vill.

Dax
Titel Stammis
Registrerad 2002-01-12
Inlägg 346

jag tycker det är bra med dessa begränsningar klart att f2p spelarna inte ska ha samma saker som dom som betalar månads kostnad.

Och då f2p servern kommer vara en helt ny utanför dom andra servrarna vad jag läste så spelar det ju ingen roll.

Gillar dessa nya ideer ang F2P så folk får upp ögonen och testar så kan det bli även nytt folk som betalar.

Mvh Dax

PaZ
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-05
Inlägg 1 304

Stor humor att kalla en begränsad version för "Extended" :)

Titel Proffs
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 1 573

Tycker det är lite väl snålt att inte ens låsa upp allt för Gold och Platinum. Vill dom ha fler än dom 4 raserna man börjar med får dom också punga ut.

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 344

ja har inget imot att spelare som inte betalar får lite begränsningar, men nära lästa det ''styrka på diverse förmågor'' så vafan ska dem som betalar skada mer/heala mer lr vade nu är för förmåga dem använder det bliru så orättvist i PVP (om det nu finns pvp i deta spel har ingen anning :P)

Rwa?
Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 344

PaZ skrev:
Stor humor att kalla en begränsad version för "Extended" :)
HAHA ja fan stämmer ju Tumme upp! :)

Rwa?
Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 316 medlemmar online. 21 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter