Titel Hemmavan
Registrerad 2006-10-25
Inlägg 199
Per Larsson skrev:
Expansion till Unreal Tournament III på väg
Unreal Tournament 3 blev kanske inte en lika stor succé som dess föregångare
Epic
Nyhet som publicerats istället för att sparas i utkast?
Titel Skribent
Registrerad 2006-09-26
Inlägg 328
Alarcron skrev:
Nyhet som publicerats istället för att sparas i utkast?
Ny på nyhetsfronten, missade att jag skulle dölja den. För nån sekund låg den uppe, och självklart är det någon som upptäcker den
Titel Proffs
Registrerad 2005-04-19
Inlägg 1 324
Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.
Titel Forumadmin
Registrerad 2002-06-16
Inlägg 6 151
Vad hjälper det nu när skeppet redan sjunkit?
Titel Veteran
Registrerad 2004-09-09
Inlägg 897
Sweet
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 2 764
RazorShard skrev:
Kul att dem tänker göra något åt det. Warfare-spelläget var en utav mina favoriter i de tidigare spelen, så man får väl hoppas att Unreal Warfare-läget kan bli bra. Fast man kan väl knappast räkna med att expansionen blir gratis á la Valve? Fast iofs så släpptes ju UMB och UMX gratis till Unreal II.
Vilka expansioner har Valve släppt gratis?
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 184
Vore superbt om dem kunde sätta in Jail Break, klart det bästa modet i något spel.
Titel Proffs
Registrerad 2007-08-23
Inlägg 1 902
gäller detta bara Pc eller även konsol?
Titel Veteran
Registrerad 2002-09-07
Inlägg 885
rolle90 skrev:
gäller detta bara Pc eller även konsol?
Se
"Vilka format den kommer till, om det rör sig om en nedladdningsbar expansion, en fristående standalone-del eller kanske bara traditionellt vanligt extramaterial sägs inte. Låt spekulationen börja!"
edit: och förresten, vad är källan?
Titel Proffs
Registrerad 2002-05-21
Inlägg 2 203
Nice! Längtar efter nyt matrial till ut3.
Bara de kommer till PC så är jag nöjd.
Titel Nykomling
Registrerad 2006-01-11
Inlägg 3
Var det inte Epic som skulle lugna sig med att släppa till PC?
Titel Stammis
Registrerad 2002-10-16
Inlägg 311
Underbara nyheter! 
Hoppas bara att det inte tar evigheter innan vi får se den bara. 
Glideroggan skrev:
Var det inte Epic som skulle lugna sig med att släppa till PC?
Jag tror det var nåt i linje med att dom inte länger satte PC i första rummet.
Om det är nåt Epic nu insisterar på att dom inte ska släppa till PC så är det väl GoW2?!
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-02-25
Inlägg 259
WWCBMA (What Would Cliffy B Moan About)
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-26
Inlägg 240
Härligt! Jag spelar fortfarande UT3 så detta välkomnar jag varmt.
Titel Storröjare
Registrerad 2002-11-02
Inlägg 3 547
Spectral skrev:
RazorShard skrev:
Så jag har betalat episode 1 och 2 i onödan.
Titel Proffs
Registrerad 2002-07-16
Inlägg 1 930
Spectral skrev:
RazorShard skrev:
Lost Coast och Counter-Strike Source t.ex
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
yonaz skrev:
Spectral skrev:
RazorShard skrev:
Inget av dem där 2 är varken gratis eller en expansion
Titel Spindeln i nätet
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 15 151
Jag hoppas att dom kommer släppa UT3 expansion med en UT2kx kännsla, då kanske dom kommer få lite mera spelare :) :O
UT3 är ett kul MP spel absolut, men meen... UT2kx är så mera ah, komplett, så det känns som man byter ner sig så att säga, dock har Ut3 ett otroligt högt spel-tempo om man gör det rätt, dock tycker jag att man är lite för tung och låst vid dom få futtiga hoppen.
Men jag kommer köpa detta, vad det än är, måste stödja bra spel och Epic :)
Titel Kändis
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 6 003
Titel Proffs
Registrerad 2002-05-21
Inlägg 2 203
yonaz skrev:
Spectral skrev:
RazorShard skrev:
Lost Coast är en teknink Demo, en kort bana. Heller inte gratis. (har för mig att den va i början dock?)
CS: Source är heller inte gratis, får dock med CS:S om man köper HL2/Orange Box eller så kan man köpa CS:S separat.
Men inget Valve gör är gratis, definitivt inte expansioner. Valve är allt för pengar kåta för att släppa nånting gratis.
Titel Proffs
Registrerad 2005-04-19
Inlägg 1 324
Spectral skrev:
RazorShard skrev:
Ok, tekniskt sett menade jag inte expansioner, utan att Valve har fortsatt utveckla Counter Strike, Day of Defeat och kanske främst Team Fortress 2 med nytt material, spelsätt, banor mm - gratis.