FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 297

Underbart att orginalet fortfarande lever xD

Ankh
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 4 134

Javas skrev:
Underbart att orginalet fortfarande lever xD

Skrämmande många expansioner också! :D

uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124

ibland har jag bara lust att sätta mig ner och spela spelen. Men är dom P2P någon konstig version av F2P eller vad är det som gäller?

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 481

19 expansioner, Tänk dig WoW om 10 år :D

4Life
Titel Veteran
Registrerad 2010-11-29
Inlägg 1 078

Själv slutade jag bry mig efter Gates of Discord. Blev helt enkelt för mycket. The Ruins of Kunark och The Scars of Velious var helt klart dom bästa expansionerna.

Cinramn
Titel Frågvis
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 23

ToV all night runs med Remedy för och vara en pain in the arse åt Legacy of Steel och höra Tigole (designer i WoW nu) gråta ut på deras hemsida var underhållande!

Spelar det lite då och då när jag tröttnat på något annan MMO.

High elf paladin ftw! :)

Bohica
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-03-15
Inlägg 174

Personligen tycker jag att PoK förstörde allt, visst det vart roliga raider men med travel stenarna så vart spelet så otroligt "litet" förut va det ett äventyr att bara resa. men satt på bryggan i OT å väntade på båten i regnet... men nu är det självklart med snabb travel i alla mmo i stortsätt folk har inte tid att njuta som man gjorde "förr" :( brukar testa å spela EQ classic ibland för nostalgi trippen aaah... min ljuva ungom va fan hände?!?!?! :P

Ahris
Titel Stammis
Registrerad 2010-05-10
Inlägg 301

MMO4Life skrev:
Själv slutade jag bry mig efter Gates of Discord. Blev helt enkelt för mycket. The Ruins of Kunark och The Scars of Velious var helt klart dom bästa expansionerna.

Förutom Kunark och Velious var det nog bara Lost Dungeons of Norrath som verkligen tillförde något riktigt bra.

degenvf
Titel Frågvis
Registrerad 2008-11-29
Inlägg 47

MMO4Life skrev:

Du är välkommen till project 1999 :P

degenvf
Titel Frågvis
Registrerad 2008-11-29
Inlägg 47

uberpwnage2.0 skrev:
ibland har jag bara lust att sätta mig ner och spela spelen. Men är dom P2P någon konstig version av F2P eller vad är det som gäller?

"Project 1999"

Ichinin
Titel Stammis
Registrerad 2003-06-11
Inlägg 495

Båda är F2P. Går att låsa upp mycket utan månadskostnad, men de flesta fixar gold membership efter ett tag. Vissa betalar månadskostnaden genom att köpa station cards för plat, men det är riskabelt.

Enda problemet med EQ är att Prosieben affären fick typ alla Europeiska spelare att fly efter beskedet, men förhoppningsvis kommer några tillbaka nu efter att SoE ångrade sig för några dagar sedan.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 436 medlemmar online. 52 foruminlägg har postats idag.

FZ