Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Veteran
Registrerad 2009-04-11
Inlägg 601

Låter jävligt bra imo, om det är samma pris som spelet skulle haft vid en release som när man köper det ingame.

T.ex. gillar man inte spelet efter 2 kapitel så har man inte slösat 20+ dollar (450ish för ett vanligt nytt spel iaf på PC)

Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-03-13
Inlägg 258

Okej......Älskar Fable Spelen (Mina favoritspel) men jag köper nog hela spelet direkt... Men dom får gärna sälja/göra nya avsnitt när man har spelat färdigt det "kompletta spelet".. Detta kan ju också vara bra förde sm inte har testat FABLE än... Eftersom man får fösta delen gratis.. Tycker inte om det.. så skiter man helt enkelt att köpa nästa avsnitt...

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-16
Inlägg 109

Känner att början av spelet kommer bli intressant för alla och fler väljer att köpa hela direkt när de sett att början är bra. Risken är den att det inte blir lika kul att spela längre in i spelet.

Men man får hoppas på det bästa ;) Stort fan av ettan, men inte lika stor när det gäller tvåan. Får se vad trean kan erbjuda. ;)

Titel Kändis
Registrerad 2005-10-26
Inlägg 6 093

Låter mycket smart faktiskt. :)

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jag tycker EA:s idé om att betal för demot låter bättre

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-29
Inlägg 143

Bra, alla borde göra såhär, kan mycket väl sänka fildelningen också.

SuperTank
Titel Storröjare
Registrerad 2004-07-13
Inlägg 4 737

Kommer köpa hela på en gång, men gillar idén. :)

Grumbledock
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 3 137

odd skrev:
Jag tycker EA:s idé om att betal för demot låter bättre

Ser faktiskt ingen större skillnad, förutom att i Fable 3 får du första timmen speltid gratis ;)
Samt att de resterande kan köpas "billigt" (2-5$/st) så att folk med begränsade resurser också kan spela :)

Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692

Jag kommer köpa hela spelet direkt men gud så roligt.

Hur mycket pengar kommer man behöva lägga ut om man vill köpa hela spelet i kapitelform egentligen?

Måste ändå bli dyrare?

:O

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 463 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter