Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550

Pc versionen är bäst sen kommer X360 versionen och sist PS3 om man kollar på Gamespots gämförelse mellan dom olika versionerna ser man att PS3 versionen är den fulaste med dålig kantutjämning.

Titel Stammis
Registrerad 2008-08-12
Inlägg 429

Visst DLC är en sak att Microsofts pungar ut massa pengar på men pathchar ska fan vara till allac. PINSAMT ps3 ägare har exakt samma rätt till pathar tycker jag. Vem som är anledningen till det vet jag ej men den personens brevlåda ska de skitas i i helgen !!!

Titel Storröjare
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 3 020

hicktor_91 , läs innan du gnäller, det som läggs till i Xbox360 patchen _FINNS REDAN_ på ps3/pc versionen.

Titel Stammis
Registrerad 2008-08-12
Inlägg 429

Zymac skrev:
hicktor_91 , läs innan du gnäller, det som läggs till i Xbox360 patchen _FINNS REDAN_ på ps3/pc versionen.

Okej men spelet är fortfarande mer instabilt på ps3

Titel Veteran
Registrerad 2007-10-30
Inlägg 796

pc

Titel Stammis
Registrerad 2008-01-28
Inlägg 483

Äsch. Vem bryr sig om lite grafiskt godis när spelet är GULD! Skaffade spelet till krysslådan Så man kunde sitta bekvämt när man utforskar.. 65 timmar senare har jag forfarande massor att utforska och när jag är klar tänkte jag köra om som snäll/neutral.

Titel Nykomling
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 5

hicktor_91 skrev:

Okej men spelet är fortfarande mer instabilt på ps3

Jag har upplevt det tvärtom. Har spelen till båda konsolerna. Har aldrig haft problem med ps3, men däremot har 360 versionen hängt sig ett antal gånger.

Boomer
Titel Storröjare
Registrerad 2006-07-16
Inlägg 3 688

Har kört slut detta spelet på PC, men är fortfarande sugen efter mer Fallout 3! Så denna nyhet satt väl fint när jag skaffar det till 360 för att leka Achievement-hora. (:

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 470 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter