Far Cry 3 – nu med utlovade uppdateringar

Robot
Far Cry 3 – nu med utlovade uppdateringar

Återställ alla utposter, ta dig an den nya mästarsvårighetsgraden och upplev en bunt nya multiplayer-förändringar. Allt med hjälp av den senaste uppdateringen.

#ubisoft, #far-cry-3


Medlem
Far Cry 3 – nu med utlovade uppdateringar

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite sent bara!

Medlem

Trevlig att se Ubisoft lyssna på feedback och förbättra sitt spel så aktivt efter släppet.

Inaktiv

Fortfarande noll prestanda förbättringar. :\

Medlem

Tycker Far cry 1-2 är bättre än 3an! Tvåan var soft, tråkigaste var att var dåligt med NPC och dem man fann var såna som sköt på en. Visserligen har man ändrat det på trean vilket är soft. Men att börja tatuera sig och helt overklig baserad story. Förstör stämningen på något sätt. Annars var den ok spel fc3. Men Åter till rubriken. Lite försent att förbättre spelet


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

"– En ny svårighetsgrad: Spelare som klarat av kampanjen kan starta om äventyret på Master-svårighetsgraden, med mer utmanande fiender och farligt vildliv."

Varför...? Jag valde att inte fortsätta spela eftersom den svåraste svårigheten inte var tillräckligt svår.. det kändes som en svårighet mellan normal och hard.

Synd.

Geeks Gaming

Fortfarande inga servrar till något av de sämsta multiplayer systemet jag någonsin har sätt

Inaktiv
Skrivet av Raklödder:

Fortfarande noll prestanda förbättringar. :\

De hade ju stora prestandaförbättringar redan i en tidig patch.

Skrivet av alexst4:

liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite sent bara!

Skrivet av Serkish:

Men Åter till rubriken. Lite försent att förbättre spelet

Varför? Aldrig för sent att förbättra ett spel. Tycker tvärtom, riktigt bra med bolag som ger lång support efter att ett spel har släppts och dessutom passerat sin stora säljtopp.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Fortfarande inga servrar till något av de sämsta multiplayer systemet jag någonsin har sätt

Sett.

Medlem
Skrivet av Serkish:

Tycker Far cry 1-2 är bättre än 3an! Tvåan var soft, tråkigaste var att var dåligt med NPC och dem man fann var såna som sköt på en. Visserligen har man ändrat det på trean vilket är soft. Men att börja tatuera sig och helt overklig baserad story. Förstör stämningen på något sätt. Annars var den ok spel fc3. Men Åter till rubriken. Lite försent att förbättre spelet

Och på vilket sätt är Far Cry 1s story inte overkligt baserad?

Far Cry 1 var bra, tvåan värdelös och trean bra men inte lika bra som ettan.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Fortfarande inga servrar till något av de sämsta multiplayer systemet jag någonsin har sätt

Då har du icke spelat Company of Heroes....

Medlem

sweet, dags att återställa alla utposter och ge sig ut och röja igen!

Medlem

Jag skaffade spelet under veckan, riktigt jäkla grymt måste jag säga, även om jag föredrar stilen dom hade i FC1 mer, dvs stora, fria nivåer istället för sandbox med assassins creed stil.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Sluta dyrka det här spelet. Det är repetivt och tråkigt.
Alla bara runkar av till Vaas för att han påstås vara den bästa skurken EVAAARRRRRR men Jokern är och förblir den bästa skurken.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Sluta dyrka det här spelet. Det är repetivt och tråkigt.
Alla bara runkar av till Vaas för att han påstås vara den bästa skurken EVAAARRRRRR men Jokern är och förblir den bästa skurken.

cry me a river...

k3m
Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Sluta dyrka det här spelet. Det är repetivt och tråkigt.
Alla bara runkar av till Vaas för att han påstås vara den bästa skurken EVAAARRRRRR men Jokern är och förblir den bästa skurken.

Aaa, Jokern är skurken av alla skurkar.

Medlem
Skrivet av Spökbröd:

Sluta dyrka det här spelet. Det är repetivt och tråkigt.
Alla bara runkar av till Vaas för att han påstås vara den bästa skurken EVAAARRRRRR men Jokern är och förblir den bästa skurken.

Hugo Strange är också bättre, likaså Scarecrow och Penguin.

Inaktiv

Förstår inte hur man kan gnälla när en utvecklare uppdaterar ett spel med gratis material. Bortskämda snorungar verkar det alltid finnas gott om.

Jag har sällan haft så roligt med ett spel som FC3 och kommer helt klart njuta av den nya svårighetsgraden. Har bara testat PC-versionen som jag tycker är enormt bra.

Och jämföra Vaas med serietidningsskurkar? Seriöst?

Medlem

"Och jämföra Vaas med serietidningsskurkar? Seriöst? "

Vaas är knappast realistisk heller...

Medlem
Skrivet av Kaleid:

"Och jämföra Vaas med serietidningsskurkar? Seriöst? "

Vaas är knappast realistisk heller...

Detta är ju vad jag pratar om...


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

kul! hoppas verkligen de bestämmer för att fixa upp co-op systemet ordentligt också!
Lirar FC3 på 360 nu och försöka lira co-op med en polare i open public är ju tamefan omöjligt,

De borde verkligen fixa lobbysystemet med förändring att man kan skapa en lobby med polare sen gå ut och söka public matcher

Inaktiv
Skrivet av Kaleid:

"Och jämföra Vaas med serietidningsskurkar? Seriöst? "

Vaas är knappast realistisk heller...

Och vem har sagt att realism har något med saken att göra?

Tycker det är märkligt att man jämför en karaktär som visats i ett spel med karaktärer som gestaltats i hundratals serietidningar och ett flertal filmer.

Varför ens jämföra överhuvudtaget? Vad spelar det för roll om det finns bättre skurkar än Vaas? Ska jag sluta spela FC3 för att Jokern är en bättre skurk? Meningslös jämförelse, det är min poäng.

Och bara för sakens skull, exakt vad är det med Vaas som är så orealistiskt?

Inaktiv
Skrivet av Spökbröd:
Skrivet av Kaleid:

"Och jämföra Vaas med serietidningsskurkar? Seriöst? "

Vaas är knappast realistisk heller...

Detta är ju vad jag pratar om...

Exakt var i ditt inlägg pratar du om detta? Ser bara någon helt irrelevant jämförelse med Jokern som inte tillför något till ämnet.

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Spökbröd:
Skrivet av Kaleid:

"Och jämföra Vaas med serietidningsskurkar? Seriöst? "

Vaas är knappast realistisk heller...

Detta är ju vad jag pratar om...

Exakt var i ditt inlägg pratar du om detta? Ser bara någon helt irrelevant jämförelse med Jokern som inte tillför något till ämnet.

Att alla ser Vaas som nån slags jävla Messiah


signatur

Den som sover levlar inte.

Geeks Gaming
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Jinxswe:

Fortfarande inga servrar till något av de sämsta multiplayer systemet jag någonsin har sätt

Då har du icke spelat Company of Heroes....

Vet inte vilket company of heroes du har spelat... men vad jag med mina några hundra timmar i spelet så har de inte
30 till timme utan att hitta spel överhuvudtaget.
Kan inte spela custom maps om du inte är vän med personen
Lämnar hosten så är det en 95% chans att spelet inte kommer fortsätta.
Ingen team balance alls.
Går inte joina ett pågående game
Om man råkar hitta en multiplayer match så är det 100+ hosts.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Jinxswe:

Fortfarande inga servrar till något av de sämsta multiplayer systemet jag någonsin har sätt

Då har du icke spelat Company of Heroes....

Vet inte vilket company of heroes du har spelat... men vad jag med mina några hundra timmar i spelet så har de inte
30 till timme utan att hitta spel överhuvudtaget.
Kan inte spela custom maps om du inte är vän med personen
Lämnar hosten så är det en 95% chans att spelet inte kommer fortsätta.
Ingen team balance alls.
Går inte joina ett pågående game
Om man råkar hitta en multiplayer match så är det 100+ hosts.

COH's multiplayer lobby är i särklass den sämsta i historien, jag älskar spelet men ett tag var det omöjligt.

Geeks Gaming
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av m_g_karlsson:
Skrivet av Jinxswe:

Fortfarande inga servrar till något av de sämsta multiplayer systemet jag någonsin har sätt

Då har du icke spelat Company of Heroes....

Vet inte vilket company of heroes du har spelat... men vad jag med mina några hundra timmar i spelet så har de inte
30 till timme utan att hitta spel överhuvudtaget.
Kan inte spela custom maps om du inte är vän med personen
Lämnar hosten så är det en 95% chans att spelet inte kommer fortsätta.
Ingen team balance alls.
Går inte joina ett pågående game
Om man råkar hitta en multiplayer match så är det 100+ hosts.

COH's multiplayer lobby är i särklass den sämsta i historien, jag älskar spelet men ett tag var det omöjligt.

Lobbyn ja... den är riktigt jobbig... speciellt om folk sitter bakom brandväggar... då är det omöjligt att joina någon

1
Skriv svar