Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Greve_Peter
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 261

Örk! Själv tycker jag dom ska begrava den serien.

Titel Proffs
Registrerad 2006-05-11
Inlägg 1 247

Jag blir lite rädd när jag funderar på vilka spelsätt som kunde involvera flera Lara Croft.

Titel Proffs
Registrerad 2007-08-17
Inlägg 1 496

Man lär ju inte spela som Lara i multiplayer, förstår du väl.

Rolle
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-21
Inlägg 320

Orka de nya TR, tvåan FTW!

Nocturne
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-31
Inlägg 867

Om Tomb Raider var lite mer AC2 aktigt tror jag att serien skulle gå betydligt bättre (fixa kamera, kontroll etc).

Mytos
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 122

De måste förändra rätt mycket för att det ska bli bättre. Tomb Raider har inte varit intressant på länge. Själv tycker jag Uncharted är helt överlägsen i denna genré. Ok att det kanske är lite mer skjutande i Uncharted, men ändå.

karun
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-12
Inlägg 124

Har inte spelat tomb raider sedan.. hm. . trean tror jag. Har sett alldelles för tråkigt och enformigt ut i de nyare spelen. Tycker Eidos ska lägga ner Tomb raider och starta upp någon ny mer "spännande" spelserie.

asdfg
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 2 207

Gillar inte att det ska skohornas in mp i spel som inte behöver det.

elmackonr1
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-18
Inlägg 444

Alltså Uncharted har redan ägt sönder tomb raider och tomb raider kommer aldrig att toppa det...Så enkelt är det.

bjosarn
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034

Bröst säljer, även inom spelindustrin. Dåliga spel säljer, Tomb Raider och nyare exempel som Conan är beviset.

RazorShard
Titel Proffs
Registrerad 2005-04-19
Inlägg 1 324

Uncharted & Uncharted 2 toppar helt klart valfritt Tomb Raider spel IMHO.

Naughty Dog lyckades ta det mesta som gjorde TR bra och lägga till ännu bättre story, intressantare karaktärer och bättre fungerande gameplay.

Men jag skulle inte vilja säga att Tomb Raider spelen är dåliga (däremot så har kvalitén varierat en hel del mellan de olika delarna). Det senaste jag spelade var Tomb Raider: Anniversary och det var riktigt bra. Men inte Uncharted-bra, och jag kände inte ens något större intresse av att skaffa den senaste delen nu när den var på 75% rea på Steam i helgen.

Titel Proffs
Registrerad 2007-04-13
Inlägg 1 777

Hur gör dem ett multiplayer till en serie med endast en huvudrollsinnehavare?
Blir det så att man spelar som skurkar som man gjorde i 007 "From Russia With Love" (PS2)?

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-01-18
Inlägg 100

neeeeeejjjj!!!!!! TR SKA vara singelplayer spel! har alltid varit, kommer aldrig bli bättre.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 470 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter