FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Skönt att se att den gode Vilhelm och hans häst är tillbaks på FZ igen. It's been too long, mate!

Hapl0
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-30
Inlägg 46

älskar den drypande sarkasmen i texten :)

Buio
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 174

Blev tvungen att lyssa på Gojira på hög volym efter att ha sett en del av videon ovan. Balansen återställd, själen tillfälligt räddad.

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 449

Ska jag ta denna artikel seriöst?

Har lirat Farmville länge och tycker att det är ett helt okej spel och det finns säkert flera som håller med. Bara för att man har något emot Facebook och Farmville kan man fortfarande agera professionellt.

Zpiritual
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-08
Inlägg 256

Crafting, yay! Detta kan vara vad diablo 3 borde varit!

Friberg
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996

showerguy skrev:

Har lirat Farmville länge och tycker att det är ett helt okej spel och det finns säkert flera som håller med. Bara för att man har något emot Facebook och Farmville kan man fortfarande agera professionellt.

Ska jag ta denna kommentaren seriöst?

LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 046

Garva ihjäl när jag läste artikeln :D

mrpijey
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 274

3D-grafik! Fantastiskt! Framtiden känner inga gränser, nu kan jag äntligen få uppleva spel i en tredje dimension! Whoah!

Allvarligt, är det fortfarande någon som spelar detta? Förutom de folk då som gör på sig så fort de får ett meddelande på Facebook då... Av alla de jag känner så är det bara en massa uttråkade morsor som spenderar någon tid med det...

Aresz
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-03
Inlägg 2 363

Seriöst så hör ju faktiskt Farmville inte hemma i något gamingsammanhang.
Det är ju tillverkat av Zynga och själva idén bygger på att man har tid i spelet som tar slut och för att få mer tid ska man rekrytera vänner eller göra en massa skit. Det är ju inget spel utan mer åt pyramidhållet.

Dessutom pågår det en massa rykten och stämningar mot Zynga för att dom piratar andras idéer och att dom har riktig usel personalpolitik. Inget man bör göra reklam för.

DAoG
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-02
Inlägg 839

Zynga rimmar på dynga.

cammo
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-12
Inlägg 1 693

Lustigt att FZ säger "kollektiva dårhuset Facebook" och samtidigt har krav i vissa tävlingar att man ska ha ett facebook-konto.

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-22
Inlägg 0

Extremt oproffesionellt av FZ.
Kan någon admin ta bort mitt konto?
Ja jag hatar Farmville men något jag hatar ännu mer är skribenter som S Lind och Erlandsson.

Kimpur
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-07
Inlägg 661

cammo skrev:
Lustigt att FZ säger "kollektiva dårhuset Facebook" och samtidigt har krav i vissa tävlingar att man ska ha ett facebook-konto.

De tycker alltså att alla sina läsare är dårar :'-(

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Z3bb4n skrev:
Extremt oproffesionellt av FZ.
Kan någon admin ta bort mitt konto?
Ja jag hatar Farmville men något jag hatar ännu mer är skribenter som S Lind och Erlandsson.

Din önskan är vår lag! Hoppas hen får en trevlig dag, var än du må vara. :)

PcGamer
Titel Storröjare
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 2 987

showerguy skrev:

Spelar hellre spelen som Zynga "hämtat inspiration från" än att stödja denna utvecklare. Själv har jag något emot utvecklare som inte bara snor andras spel de stoltserar även med det. De förtjänar knappast att bli behandlade på ett professionellt sätt.

Hipshot
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-20
Inlägg 1 981

Tycker också det var oseriöst skrivet - även om jag inte alls på något sätt gillar farmville eller zynga för de delen.

Varför rapporterar ni ens om det, om ni nu inte vill? Eller om ni vill, varför skriva som att ni inte vill?

PcGamer
Titel Storröjare
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 2 987

Hipshot skrev:
Tycker också det var oseriöst skrivet - även om jag inte alls på något sätt gillar farmville eller zynga för de delen.

Varför rapporterar ni ens om det, om ni nu inte vill? Eller om ni vill, varför skriva som att ni inte vill?

Antagligen för att det är ett populärt spel oavsett vad jag och många med mig tycker samt att han i videon får det att låta som det de nu gör med FV2 är något väldigt spännande och nytt som inte tidigare setts innan. Sedan så lär det bli en del som skriver sin åsikt om detta spel, oavsett om det rör sig om ifall personen gillar spelet eller inte.

Notumforce
Titel Storröjare
Registrerad 2004-02-26
Inlägg 4 434

Skön artikel, humor på högsta hugg :)

Cypher
Titel Intresserad
Registrerad 2007-03-01
Inlägg 52

Alla Zynga spel ar ju likadana, bara olika namn och skins. Typ bygg det har och sammla pa det har och for nasta sak kravs ex antal vanner osv..sa Farmville 2..whoho..not. Farmville var kul typ i en vecka sen vart det trakigt for mig.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 470 medlemmar online. 24 foruminlägg har postats idag.

FZ