FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Arizato
Titel Stammis
Registrerad 2009-01-13
Inlägg 317

Vill ha detta så mycket!

Köper en Vita snart bara för detta och Uncharted i dagsläget. That's the power of Shin Megami Tensei!

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Själv har jag PS2-liret oöppnat i bokhyllan fortfarande, tror jag satsar på den versionen istället. Föredrar sådana här långa j-rpg-spel i stationär form helst, men Vita-versionen ser ju ut att bli toppen om man vill ha spelet i fickan istället. :)

Arizato
Titel Stammis
Registrerad 2009-01-13
Inlägg 317

Sebastian Lind skrev:
Själv har jag PS2-liret oöppnat i bokhyllan fortfarande, tror jag satsar på den versionen istället. Föredrar sådana här långa j-rpg-spel i stationär form helst, men Vita-versionen ser ju ut att bli toppen om man vill ha spelet i fickan istället. :)

Persona 4 tåls att spelas igenom många gånger! Se genast till att slita av plasten och släng in skivan i din PS2. :) När du sedan är klar med det så tror jag att du kommer att vilja ha mer, och då är det dags att införskaffa The Golden! ;)

Caedmon
Titel Proffs
Registrerad 2010-10-31
Inlägg 1 244

Känner mig inspirerad att leta efter japanska flickvänner igen.

baggso
Titel Trähatt
Registrerad 2012-05-09
Inlägg 147

forever alone

helldrivers
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-20
Inlägg 122

Åh, jag vill ha det här till PS3 (eller iaf att Vita-versionen var spelbar på PS3).

skogsvilden
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-07
Inlägg 674

Känns som om man spelar detta då har man verkligen inget liv: Att sitta och spela detta med hörlurar på tunnelbanan, på café eller liknande...

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

skogsvilden skrev:
Känns som om man spelar detta då har man verkligen inget liv: Att sitta och spela detta med hörlurar på tunnelbanan, på café eller liknande...

Haha, på vilket sätt är det "värre" att spela detta någonstans än att lira, well, något annat spel? Upplys oss!

baggso
Titel Trähatt
Registrerad 2012-05-09
Inlägg 147

skogsvilden skrev:

som sagt.. forever alone.
lol

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 450 medlemmar online. 45 foruminlägg har postats idag.

FZ