Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732

Så uselt gjort av dem...

Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 476

Usch, mjölkar fansen på DLC, otroligt fult.

gnu
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-30
Inlägg 222

Glad att jag inte köpte det.

Fredrik Eriksson
Titel Skribent
Registrerad 2010-08-27
Inlägg 1 013

Snarare tror jag det är - ännu - ett sätt för Squenix att försöka anpassa spelet för väst. Om det är särskilt lyckat däremot...

Titel Veteran
Registrerad 2006-05-16
Inlägg 1 139

haha DLC en vecka efter spelets släpp, ja om man inte redan vart säker nog på att hålla sig borta från det här skitspelet så lär man ju blivit det nu

toast
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 294

undrar om detta blir spelet som sätter "final" i Final Fantasy!?, antagligen inte..

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-11-15
Inlägg 266

Bara jag som gillar DLC? Bra nyhet för min egen del, mer att göra när man spelat igenom FFXIII-2. Gnällspikar... skulle kunna tro att man hamnat på http://www.pro.se/

Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 476

Cortex skrev:
Bara jag som gillar DLC? Bra nyhet för min egen del, mer att göra när man spelat igenom FFXIII-2. Gnällspikar... skulle kunna tro att man hamnat på http://www.pro.se/

DLC som detta borde ha varit i spelet så du skulle fått mer att spela från första början, men eftersom folk är villiga att köpa DLC så hackar de ner spelet i bitar och säljer.

DarkZide8
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 910

...vafan, borde ju varit med i spelet

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-11-15
Inlägg 266

Friberg skrev:
DLC som detta borde ha varit i spelet så du skulle fått mer att spela från första början, men eftersom folk är villiga att köpa DLC så hackar de ner spelet i bitar och säljer.

Kan hålla med om den biten men ändå glad att de släpper materialet som DLC istället för att slänga det i papperskorgen.

DarkZide8
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 910

Cortex skrev:

Jag gillar DLC, men då ska det vara något som tillför något nytt.

Att release-datumen är så pass nära varandra tyder bara på detta är något som förmodligen var med i slutproduktionen men att de valde ta bort det och låter folk betala extra för det.

Spel + DLC är bra, men ofta verkar det vara som att spel släpps som Spel - "Material Som Nu är DLC Istället"

uberpwnage2.0
Titel Proffs
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 2 251

Spelar ff13 nu och fy helvete vad seg början är att jag nästan vill slänga spelet sönder och samman.

Javas
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 551

uberpwnage2.0 skrev:
Spelar ff13 nu och fy helvete vad seg början är att jag nästan vill slänga spelet sönder och samman.

Det är segt precis hela tiden, så du lär nog inte tycka det blir bättre

Titel Nykomling
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 6

Har lirat nu i 6 timmar och det är helt fucking awesome. Det finns ingen ursäkt att plocka bort saker från spelet för att ta betalt för det en vecka senare. Men spelet i sig är det bästa Final Fantasyt jag lirat på snart 10 år.

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 144

Jozo skrev:
Så uselt gjort av dem...

Friberg skrev:
Usch, mjölkar fansen på DLC, otroligt fult.

Fast denna gång har de ju gått ut med ett lägre pris för själva spelet vid release... så det känns ju inte direkt som de "mjölkar".

Grymt bra spel i övrigt, gillade man FF XIII så kommer man garanterat gilla detta då det har förbättrats på många sätt.

Titel Veteran
Registrerad 2006-05-16
Inlägg 1 139

Live_Chrille skrev:
Har lirat nu i 6 timmar och det är helt fucking awesome. Det finns ingen ursäkt att plocka bort saker från spelet för att ta betalt för det en vecka senare. Men spelet i sig är det bästa Final Fantasyt jag lirat på snart 10 år.

Bra smak ;) Ungefär som de personer som faktiskt tycker Mcdonalds är sjukt jävla gott :D

DarkZide8
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-01
Inlägg 910

FFXIII-2 Ää faktiskt ett sjukt awesome spel. Jag älskar det. Story-episoder... Hoppas de är billiga iaf.
Spelet kändes långt inte för att storyn var lång utan för att det finns så jävla mycket att göra i spelet. I löv it

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 470 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter