Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
ScarFace
Titel Veteran
Registrerad 2003-09-20
Inlägg 1 161

kan dom inte hoppa över nått år ibland?

Titel Veteran
Registrerad 2006-04-02
Inlägg 739

Nån som är förvånad eller? :p De har väl inte missat ett år sen tidigt 90-tal..

Titel Stammis
Registrerad 2002-05-26
Inlägg 543

Man kan inte hoppa över om man heter EA, där gäller det att tjäna så mycket pengar på varje produkt det bara går ;) Har man testat Pro Evolution Soccer-serien så vet man att FIFA bara är skräp...

Tompa
Titel Redaktör
Registrerad 2001-11-06
Inlägg 6 588

EA:s upprepningar överraskar inte ett smack. Det är ett företag, sådana vill tjäna pengar och sportupprepningarna hamnar år efter år på försäljningslistorna.

När folk slutar köpa spel av gammal vana blir det kanske ändring, men inte innan dess.

Titel Proffs
Registrerad 2003-08-25
Inlägg 1 475

Så länge de har något nytt varje år så tycker jag det är helt ok, nu vet jag inte hur det är med nyheter i Fifa spelen då jag inte har det minsta intresse av fotboll.

Det är ju uppenbart att det finns ett behov av spelen, annars skulle ingen köpa dem, men nu är det ju EA som står för produktionen så då är det ju en öppen inbjudan till att klaga (gör det själv när det gäller EA). Tycker iaf att deras NHL spel är helt ok, jiddrans skoj om man är flera :)

Titel Stammis
Registrerad 2003-10-20
Inlägg 401

Passning, inlägg, skott, genomskärare, skallning. Man vill ju ha ett komplett rörelsemönster i nästa FIFA... :up:

ScarFace
Titel Veteran
Registrerad 2003-09-20
Inlägg 1 161

Xtrmntr skrev:
EA:s upprepningar överraskar inte ett smack. Det är ett företag, sådana vill tjäna pengar och sportupprepningarna hamnar år efter år på försäljningslistorna.

När folk slutar köpa spel av gammal vana blir det kanske ändring, men inte innan dess.

jag vet men jag trodde alla hade gått över till pes redan. :S

Nosnos
Titel Skribent
Registrerad 2001-12-31
Inlägg 7 371

Tyvärr inte... FIFA dominerar ju försäljningslistorna

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 470 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter