Titel Veteran
Registrerad 2008-09-07
Inlägg 1 059
Väldigt häftigt och snyggt!
Titel Storröjare
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 2 985
Än så länge det bästa jag sett från E3, ser fram emot mer info om detta spel.
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-08
Inlägg 944
www.dotconnexion.com
Adressen som finns i servitörens QR-kod
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 620
Blir sällan riktigt hajpad över något numera, det här däremot, herrejävlar!
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-12
Inlägg 2 311
Det enda av intresse än så länge, längtar efter mer !
Titel Spelar på easy
Registrerad 2011-01-03
Inlägg 152
Får lite Person of Interest-vibbar. Ser grymt ut.
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 136
Ooooooh j-vlar vad imponerande! Inte ofta numera som man blir så här hypad! På riktigt vill säga, inte Blizzardhypad.
Definitivt det bästa jag sett hittills från årets E3!
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 749
Påminner starkt om Syndicate, eller snarast "spelet Syndicate hade kunnat vara om EA gett dem nog med tid och pengar" 
Känner också klara Deus Ex vibbar...
Ser hur som helst grymt ut, och det ser onekligen ut som om vi går mot en cybernetisk spelvärld istället för en "modern", vilket är en välkommen nyhet
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 887
Syndicate!
Till PC!
A little faith in Ubisoft restored.
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-20
Inlägg 348
Watch Dogs mest intressanta gameplay mässigt hittills på E3 för min del.
Tror det är en release titel till next gen. Draw distance, realistika textil animationer som fladdrar i vinden, det sjukt snygga regnet, allt är för snyggt för dagens konsoler
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-29
Inlägg 126
Jäklar, nästan som man känner sig som litet barn innan julafton >_< Bland det mest intressanta som tittat fram på E3
Titel Stammis
Registrerad 2007-08-23
Inlägg 404
Wow, det där kom som en blixt från klar himmel. Stämningsfull trailer som tusan, och konceptet är både aktuellt och intressant - ses fram emot!
Titel Veteran
Registrerad 2006-02-07
Inlägg 645
Meh, GTA4 grafik fast ett par år för sent och gameplay som är en mix mellan GTA och Hitman med lite absurd hacking inbakat.
Måttligt intresserad.
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-13
Inlägg 1 355
Ser jäkligt bra ut , spelet kan bli hur coolt som helst.
Frågan är på vilket sätt Ubisoft kommer att fucka upp spelet för oss PC gamers?
* Always online DRM (Ex. Settlers, Driver)
* Ren konsollport utan optimeringar (Ex. From Dust)
* Rootkit-Kopieringsskydd (Ex. Splinter cell spelen)
Eller varför inte fördröjd release eller ingen release alls på PC , de har ju många gånger sagt att alla PC spelare är piratkopierande svin de älskar att hata.
Hoppas de inte går i sina gamla hjulspår , hoppet är det sista som dör och spelet ser onekligen coolt ut!
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-24
Inlägg 1 489
Såg jävligt häftigt ut! När det kommer till Ubisoft finner jag dock att de är duktiga på att komma fram med nya intressanta spel, men utförandet är inte lika bra. Hoppas, hoppas, HOPPAS på detta!
Ubisoft, bevisa mig fel! Var bra nu!
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-06
Inlägg 687
GTA får se upp, detta ser klart intressant ut, eller vem försöker jag lura kommer köpa det dag ett!
Kommer säkert inte göra annat än att skapa kaos genom att leka med gatulyktor etc.
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 844
SID 6.7 skrev:
Meh, GTA4 grafik fast ett par år för sent och gameplay som är en mix mellan GTA och Hitman med lite absurd hacking inbakat.
Måttligt intresserad.
"Ok"
Titta på GTA 5 trailern igen, ser ju ut som the sims i jämförelse.
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 173
De använder en vidareutvecklad Anvil-motor, dvs den som används i Assassins Creed.
Extremt snyggt är det, inte bara miljön, utan karaktärer, kläder och ansikten också.
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-27
Inlägg 1 649
Spelaren påminner mycket om antagonisten från Daemon-böckerna. Ser snyggt ut, men likt Assassin's Creed kommer det säkert att vara väldigt ojämt balanserat (läs: omöjligt att förlora i), och sandbox-spel brukar ofta kännas som grind om det inte görs bra. Aja, hoppas iaf, men inte allt för mycket.
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 442
next gen till consol är current gen / past gen till pc ... (suck)
och får väll hoppas att spelet inte lider av consol sjuka och drr trasel så kanske det är intresant ...
Titel Veteran
Registrerad 2011-03-12
Inlägg 881
potentialen är oändlig! jag och mina vänner tappade hakorna helt under ubisofts live stream
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-01-11
Inlägg 101
Titel Stammis
Registrerad 2004-01-08
Inlägg 522
Najs! Ser ut som en 10 poängare 
"Shut up and take my money"
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-03
Inlägg 2 362
arghh ge mig nu så tar jag ledigt direkt! 
gott mos UBIsoft!
releasedatum?
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 124
Ja detta såg ju minst sagt skoj ut, hoppas det inte blir för mycket sneaky sneak över det hela, jag är så dålig på stealth-spel
.
Titel Kändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 7 500
Underbar atmosfär, blir ett givet köp.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-28
Inlägg 145
Såg detta på ubisofts livestream presskonferans igår, ser ut att vara ett riktigt coolt spel, hoppas det släppts till PC och fortsätter att se så coolt ut som det gjorde.
Gällande släppet till PC, är det confirmed att släppas till PC, xbox360 och Ps3? såg nämligen aldrig någonting om det, bara att det spelades på en PS3 konsoll.
Titel Proffs
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 496
Såg den översta trailern, i slutet ser man typ att allt är på en Ipod eller vad det heter, så tänkte jag "faaaaaan, bara för android och sånt skit" men det var det inte
Titel Veteran
Registrerad 2004-09-10
Inlägg 1 169
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 887
Hawake skrev:
Såg detta på ubisofts livestream presskonferans igår, ser ut att vara ett riktigt coolt spel, hoppas det släppts till PC och fortsätter att se så coolt ut som det gjorde.
Gällande släppet till PC, är det confirmed att släppas till PC, xbox360 och Ps3? såg nämligen aldrig någonting om det, bara att det spelades på en PS3 konsoll.
Det står med på Ubisofts lista att släppas till Xbox 360 & PS3 & PC.
Vad jag har hört och förstått så spelades det inte på en PS3, det var på PC som demot rullade, dock med en Xbox Kontroll tror jag. Men ingen kan vara säker tills de snackar med Ubisoft på golvet.