Zominator skrev:
zhrooms skrev:
The War Z är ett skämt, DayZ är flera gånger bättre på alla vis.
Finns absolut ingen anledning till att köpa The War Z.. det är dyrare än DayZ och sämre.
Har du spelat WarZ?
Nej, men jag har spelat War Inc som är samma motor, och det är en stel skitmotor. Real Virtuality 3 är betydligt bättre. Även kollat på ett dussintals In-Game filmer som är pinsamma att kolla på för det ser så illa ut. DayZ i Alpha såg ungefär 10 gånger bättre ut än War Z betan.
Utvecklarna ljuger även hejvilt ang dom jobbat på det i över ett år, "alphan/betan" är det sämsta som någonssin skapats, dom har bara gjort banan på en vecka, lagt in alla modeller och texturer från War Inc, kodat lite Zombies och släppt det som Alpha.. kan knappast ha tagit mer än en månad, dom vill bara passa på att tjäna pengar eftersom DayZ blev så populärt, det fattar vem som helst.
The War Z kommer/är ett arkadspel gjort för casual konsolspelare, köpa grejor för riktiga pengar, softcore mode med ress, dyrt eftersom dom vet att alla kids kommer köpa, lockar med "coola" grejor som inte är genomtänkt för fem öre, bara för att locka kids .. som sagt
The War Z är skräp, men vill ni slänga bort pengar så visst, jag kommer köpa DayZ för en billigare pengar samtidigt som det är bättre.
Thane skrev:
zhrooms skrev:
The War Z är ett skämt, DayZ är flera gånger bättre på alla vis.
Finns absolut ingen anledning till att köpa The War Z.. det är dyrare än DayZ och sämre.
Köp inte det då.
Skulle inte ta det om jag fick det gratis.