qun0 skrev:
Tycker själv det är värt pengarna, det är långt ifrån source måste jag själv säga. Du kan även skjuta genom saker igen som i 1.6 och tycker det mesta i cs:go efterliknar cs 1.6 mer och mer.
Med allt krimskrams som ligger överallt och Banor som är formade efter SOURCE Banorna så kan jag inte förstå hur du kan tycka det efterliknar 1.6 .. Inget vapen är roligt att avfyra, Det finns knappt några valmöjligheter utanför spelet (Känns som en Konsol port). Bind menyn är ett skämt och har bara support för en knapp i stället för 1,6 där man kunde binda 2 till samma sak(Konsol port) Det var en bra valmöjlighet i vissa situationer,
Jag har inte testat att skjuta igenom väggar så mycket men bara för att man kan skjuta igenom väggar gör ju knappast spelet gudomligt då allt annat är ganska broken om man nu var ute efter en 1.6 uppföljare..
Jag tycker Valve ska köpa upp CS:GOPRO och dess utvecklare och bygga på det spelet, för där finns allt som krävs för att göra en riktig uppföljare till Cs1.6
Spelet är lätt värt dom 100kr för dom som vill ha spelet, Men jag tycker inte det är ett dugg mer likt 1.6 än vad Source är.