Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 4 367

ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/

Corp!
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-02
Inlägg 2 139

Hannu87 skrev:
ingen som lirar modden, testade den för nån vecka sen..hittade bara två spelbara servrar men endast 6-7 pers :/
Fel!
Det finns jämt ca 4-5 servrar, varav två av dem jämt har fullt tryck på 64 spelare och låg ping. Du måste ha haft några filter eller nåt. Eller så spelade du på morgonen en vardag (kvällstid är bäst).

Och nu när nya patchen kom så ökade spelarna med dubbelt.

Titel Intresserad
Registrerad 2006-07-14
Inlägg 70

c0rp skrev:
Hannu87 skrev:
Fel!
Det finns jämt ca 4-5 servrar, varav två av dem jämt har fullt tryck på 64 spelare och låg ping. Du måste ha haft några filter eller nåt. Eller så spelade du på morgonen en vardag (kvällstid är bäst).

åhåå det där lät bra :) tankar nu och ska prova, får se hur det fungerar med steam versionen, fick göra lite lustiga saker för att få igång project reality då stema i princip har en "crackad" exe. Jag läste på FH's forum att man kunde ta vanliga exen från skivan och köra, men det går ju inte om man inte har en skiva :(

men dem kanske har fixat lite sånt i denna patchen, installerar nu iaf :)

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 4 367

c0rp skrev:
Hannu87 skrev:
Fel!

Jao, måste haft igång nå filter etc.

Fletchett
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-13
Inlägg 1 053

Hannu87 skrev:

Just nu är det iaf runt 10 servrar med folk på. Kolla alla servrar här:

Game-Monitor.com FH2 servrar

Titel Veteran
Registrerad 2004-03-02
Inlägg 1 137

Yesterdays news ;) Catch me online, heter [Jarhead]Robban på spelet :)

Darkseed
Titel Veteran
Registrerad 2005-01-21
Inlägg 769

Hur är detta jämfört med FH till BF1942? Och kan man tycka att detta är bra om man avskydde vanilj-BF2 med allt delfinhoppande och annat skräp?

Titel Veteran
Registrerad 2006-08-10
Inlägg 696

Darkseed skrev:
Hur är detta jämfört med FH till BF1942? Och kan man tycka att detta är bra om man avskydde vanilj-BF2 med allt delfinhoppande och annat skräp?

Själv tycker jag första FH är det bästa fast det är bara för att jag inte är så jätte förtjust i bf2 motorn :/ men tycker att du skall testa det iallafall.

Titel Stammis
Registrerad 2006-11-05
Inlägg 396

Helbra mod, rekommenderas varmt, bästa servern är hslan.

Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-09
Inlägg 263

Snart kommer Project Reality 0.9! :D
Hoppas ni kör en nyhet på det med, sjukt mycket coola grejjer i den. Dom nya soldatmodellerna är sjukt snygga för att vara BF2.

Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-07
Inlägg 183

Det lär dröja ett tagg Tyvärr och servarna på Fh 2 är tyvärr inte vad dom borde vara

Titel Nykomling
Registrerad 2007-01-23
Inlägg 6

Detta skall testas, får ta och installera BF2 igen. :)

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-10-13
Inlägg 221

Jag är ett stort fan av ForgottenHope men har inte spelat 2:an så mycket som jag kanske borde. Tycker tyvärr lite av känslan som fanns i första versionen har försvunnit lite tack vare det blivit allt för realistiskt. Men nu ska jag plocka hem 2.25 och leka krig i ett par veckor igen :)
Väntar också med spänning på BF43!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 470 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter