Förstå dig på flerspelarläget i Black Ops 2

Robot
Förstå dig på flerspelarläget i Black Ops 2

Minns du den första multiplayer-rullen som visades upp? Se den igen, med utvecklarkommentator som poängterar saker du garanterat missade första gången.

#activision, #call-of-duty-black-ops-ii, #treyarch


Medlem
Förstå dig på flerspelarläget i Black Ops 2

Requiescat in pace, you milked out bastard.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Men vafan, inbyggt wallhack. Vilka idioter, orkar inte.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Allt jag såg var saker som gjorde spelet ännu lättare..

Medlem

Ser så jäkla läckert ut! Längtar tills detta släpps skarpt till PCn

Medlem

Fyfan vad tråkigt.

Det händer alledes för mycket hela tiden ju...
Och för och inte tala om att kunna se igenom väggar och rök?
Helt sjukt dåligt.
WW2 ftw.

Medlem
Skrivet av totte1015:

ADD: Nice cod-lover som ger alla tumme ner, ungjävel

Ta det lite lugnt!?

Jag kan stolt säga att jag ger tummen ner till alla som kommenterar en nyhet till ett spel de hatar/inte gillar. Förstår inte syftet med det.

Det gör jag även på andra artiklar som inte handlar om cod. Dock verkar det vara någon slags trend att skriva "hatkommentarer" om cod.

Det må hända att du gillar ett spel som inte jag gillar, men inte kallar jag dig för ungjävel för det.


signatur

I want to play a game.

Moderator | Testpilot

Indeed, vad har ni här att kommentera om det bara ska vara negativit? Vi vet ni codhaters inte gillar det, så varför yttra er om något ni nog redan gjort 100 gånger om?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är inget direkt fan av CoD men gillade första Black Ops för dess underhållande story och 2an kan mycket väl bli det bästa hittills. Även om jag [troligen] kommer spela mest MoH: Warfighter

Medlem

Jag är övertygad om att det här siktet där man kan se genom rök och vissa väggar kommer vara balanserat så att det inte funkar om man rör på sig mycket. Och som alltid med CoD så kommer det nog finnas en perk/equipment som slår ut den eventuella fördelen, så jag är inte orolig alls. Bara campare som ska vara oroliga...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag är övertygad om att det här siktet där man kan se genom rök och vissa väggar kommer vara balanserat så att det inte funkar om man rör på sig mycket. Och som alltid med CoD så kommer det nog finnas en perk/equipment som slår ut den eventuella fördelen, så jag är inte orolig alls. Bara campare som ska vara oroliga...

Jag tror att siktet kommer bara se folk igenom väggar man kan skjuta igenom och träffa personen, verkar lite op om den skulle se igenom alla men men :>

Medlem

Vadå, så man ska inte få kommentera om man inte säger något positivt?!

Det är väl skillnad på att säga "det är CoD det suger för det är cod" och att säga att de har byggt inte ett gratis wh i spelet som enligt er då verkar helt ok?!

Jag vart fan chockad när jag såg det, att man ens kan komma på tanken att ta med något sånt i ett mpspel!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Anledningen till att stora massan kids gillar CoD och att det blev en sån omtyckt serie, är att alla springer runt i cirklar - man spawnar bakom och vid sidan av människor. Detta gör att gamers utan bra skills även de får kills = mer personer som stannar kvar.

Nu i blops 2 får man ju dessutom ett vapen som wallhackar. I rest my case your honor.

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av StrongBad:

Jag är övertygad om att det här siktet där man kan se genom rök och vissa väggar kommer vara balanserat så att det inte funkar om man rör på sig mycket. Och som alltid med CoD så kommer det nog finnas en perk/equipment som slår ut den eventuella fördelen, så jag är inte orolig alls. Bara campare som ska vara oroliga...

Jag tror att siktet kommer bara se folk igenom väggar man kan skjuta igenom och träffa personen, verkar lite op om den skulle se igenom alla men men :>

Som jag skrev, jag tror nog det kommer vara hyfsat balanserat. CoD har ju alltid handlat om sten-sax-påse-system, att alla perks och extra utrustning som ger viss fördel alltid ska gå att motverka på något sätt.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Moderator | Testpilot
Skrivet av daskedennis:

Vadå, så man ska inte få kommentera om man inte säger något positivt?!

Det är väl skillnad på att säga "det är CoD det suger för det är cod" och att säga att de har byggt inte ett gratis wh i spelet som enligt er då verkar helt ok?!

Jag vart fan chockad när jag såg det, att man ens kan komma på tanken att ta med något sånt i ett mpspel!

Visst får du och andra det, men när man inte kommer med någon direkt konsturktiv kritik utan bara drar en "blö cod suger röv och har inte varit bra sedan.." så är det ju ganska onödigt. Helst när jag ser och känner igen samma namn som skriver på varje cod nyhet att spelen och serien är skräp.

Jag själv gillar MP delen i COD. Jag gillar all action, fart och nästintill det mesta. Sedan gillar jag inte hur det mjölkas och dylikt som alla andra men jag har ändå roligt med spelen och helst Treyarchs spel.

I mina ögon är det Treyarch som äger COD just nu. World at war var det inget fel på, inte black ops heller och black ops 2 ser verkligen ganska skojj ut, iaf i jämförelse med MW serien då bara första var något att hänga i granen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av StrongBad:

Jag är övertygad om att det här siktet där man kan se genom rök och vissa väggar kommer vara balanserat så att det inte funkar om man rör på sig mycket. Och som alltid med CoD så kommer det nog finnas en perk/equipment som slår ut den eventuella fördelen, så jag är inte orolig alls. Bara campare som ska vara oroliga...

Jag tror att siktet kommer bara se folk igenom väggar man kan skjuta igenom och träffa personen, verkar lite op om den skulle se igenom alla men men :>

Som jag skrev, jag tror nog det kommer vara hyfsat balanserat. CoD har ju alltid handlat om sten-sax-påse-system, att alla perks och extra utrustning som ger viss fördel alltid ska gå att motverka på något sätt.

Jupp!

Medlem

Problemet är inte att gilla eller inte gilla.

Hela mänskligheten avskyr cod.

Dom enda som gillar det är Zombies i dess icke odöda form.

Medlem
Skrivet av aesdana:

Anledningen till att stora massan kids gillar CoD och att det blev en sån omtyckt serie, är att alla springer runt i cirklar - man spawnar bakom och vid sidan av människor. Detta gör att gamers utan bra skills även de får kills = mer personer som stannar kvar.

Nu i blops 2 får man ju dessutom ett vapen som wallhackar. I rest my case your honor.

Jag tycker att man spawnar rätt dåligt i BF3 också

Moderator | Testpilot
Skrivet av Salami:

Problemet är inte att gilla eller inte gilla.

Hela mänskligheten avskyr cod.

Dom enda som gillar det är Zombies i dess icke odöda form.

Som sagt, en hater som du.. Vad gör du här? Om cod är så dåligt varför är du här och skriver? Bara för att få hata på alla fans?

Personligen så yttrar jag mig inte eller ens läser om något som inte är intressant eller om något jag inte gillar.

Skrivet av totte1015:

Fyfan vad tråkigt.

Det händer alledes för mycket hela tiden ju...
Och för och inte tala om att kunna se igenom väggar och rök?
Helt sjukt dåligt.
WW2 ftw.

meh, så "editade" du bort din attack mot det som gillar cod. Bra du kan stå för det du skriver!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Salami:

Problemet är inte att gilla eller inte gilla.

Hela mänskligheten avskyr cod.

Dom enda som gillar det är Zombies i dess icke odöda form.

Som sagt, en hater som du.. Vad gör du här? Om cod är så dåligt varför är du här och skriver? Bara för att få hata på alla fans?

Personligen så yttrar jag mig inte eller ens läser om något som inte är intressant eller om något jag inte gillar.

Skrivet av totte1015:

Fyfan vad tråkigt.

Det händer alledes för mycket hela tiden ju...
Och för och inte tala om att kunna se igenom väggar och rök?
Helt sjukt dåligt.
WW2 ftw.

meh, så "editade" du bort din attack mot det som gillar cod. Bra du kan stå för det du skriver!

Påstod inte att spelet är tråkigt eller dåligt per se.

Kan absolut se varför människor gillar att spela det, men cod är mer än spelkännslan.

I ordet "cod" involverad även produkten,sättet det skapas,nytt spel istället för expansion etc.

Men kul att det togs så bokstavligt.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Salami:

Problemet är inte att gilla eller inte gilla.

Hela mänskligheten avskyr cod.

Dom enda som gillar det är Zombies i dess icke odöda form.

Som sagt, en hater som du.. Vad gör du här? Om cod är så dåligt varför är du här och skriver? Bara för att få hata på alla fans?

Personligen så yttrar jag mig inte eller ens läser om något som inte är intressant eller om något jag inte gillar.

Skrivet av totte1015:

Fyfan vad tråkigt.

Det händer alledes för mycket hela tiden ju...
Och för och inte tala om att kunna se igenom väggar och rök?
Helt sjukt dåligt.
WW2 ftw.

meh, så "editade" du bort din attack mot det som gillar cod. Bra du kan stå för det du skriver!

Ja det klart som fan, nu har UNGJÄVELN blivit överröstad så några poster över min har normalt med tumme upp, när jag postade hade ALLA en minus, obovious p12.

Moderator | Testpilot
Skrivet av totte1015:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Salami:

Problemet är inte att gilla eller inte gilla.

Hela mänskligheten avskyr cod.

Dom enda som gillar det är Zombies i dess icke odöda form.

Som sagt, en hater som du.. Vad gör du här? Om cod är så dåligt varför är du här och skriver? Bara för att få hata på alla fans?

Personligen så yttrar jag mig inte eller ens läser om något som inte är intressant eller om något jag inte gillar.

Skrivet av totte1015:

Fyfan vad tråkigt.

Det händer alledes för mycket hela tiden ju...
Och för och inte tala om att kunna se igenom väggar och rök?
Helt sjukt dåligt.
WW2 ftw.

meh, så "editade" du bort din attack mot det som gillar cod. Bra du kan stå för det du skriver!

Ja det klart som fan, nu har UNGJÄVELN blivit överröstad så några poster över min har normalt med tumme upp, när jag postade hade ALLA en minus, obovious p12.

No offence men jag förstog inte ett ord av det du just skrev.

Skrivet av Salami:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Salami:

Problemet är inte att gilla eller inte gilla.

Hela mänskligheten avskyr cod.

Dom enda som gillar det är Zombies i dess icke odöda form.

Som sagt, en hater som du.. Vad gör du här? Om cod är så dåligt varför är du här och skriver? Bara för att få hata på alla fans?

Personligen så yttrar jag mig inte eller ens läser om något som inte är intressant eller om något jag inte gillar.

Skrivet av totte1015:

Fyfan vad tråkigt.

Det händer alledes för mycket hela tiden ju...
Och för och inte tala om att kunna se igenom väggar och rök?
Helt sjukt dåligt.
WW2 ftw.

meh, så "editade" du bort din attack mot det som gillar cod. Bra du kan stå för det du skriver!

Påstod inte att spelet är tråkigt eller dåligt per se.

Kan absolut se varför människor gillar att spela det, men cod är mer än spelkännslan.

I ordet "cod" involverad även produkten,sättet det skapas,nytt spel istället för expansion etc.

Men kul att det togs så bokstavligt.

jag tog det inte bokstavligt. Frågade bara en simpel fråga och skrev mitt tycke i det hela.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar