FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Nightswipe
Titel Spelar på easy
Registrerad 2003-07-06
Inlägg 290

Detta var riktigt intressant :) sannolikheten att jag skaffar Horizon ökade markant! Hear hear!

kebbe
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 069

Nja, bilfysiken på grus var betydligt sämre än motsvarigheten i GT5 så detta är inte så värst lockande.

wolfshade
Titel Nykomling
Registrerad 2012-04-23
Inlägg 0

1600 Microsoft-poäng är 180 kr, alltså nästan en tredjedel av vad själva spelet kostar :/

supernaut
Titel Veteran
Registrerad 2007-12-23
Inlägg 1 052

tyckte demot va rätt kasst, eller det lilla jag testade iaf... kändes som bilen åkte på räls nästan.

Propy
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 1 080

modusoperandi skrev:
tyckte demot va rätt kasst, eller det lilla jag testade iaf... kändes som bilen åkte på räls nästan.

Jo, lite så var det. Men du kan ställa in styrningen på simulation och stänga av andra hjälmedel. Det blir bättre då...

Xerious
Titel Nykomling
Registrerad 2010-04-28
Inlägg 2

Jag har inte spelat så överdrivet många rally-/racingspel så jag kan inte direkt avgöra huruvida fysiken på grus är bra eller dålig, men nog var det härligt att blåsa runt off-road i demot!

Förväntar man sig Forza 5 kan jag förstå att man blir besviken. Jag för min del låter Forza 4 ta hand om "realismen" och tar tacksamt emot Horizon som en överlägsen konkurrent till Need for Speed. Men det kan ju också bero på att jag längtat efter ett riktigt bra open world-spel sedan jag slutade spela NFS Most Wanted :)

Raklödder
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 648

Det uppskattas verkligen! :D

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 74 medlemmar online. 4 foruminlägg har postats idag.

FZ