Titel Storröjare
Registrerad 2005-05-27
Inlägg 4 922
En femma, imponerande
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 419
Uuuuh.. Sportspel i all ära.. Men managerspelen
Inget för mig!
Titel Frågvis
Registrerad 2006-10-17
Inlägg 13
Hejsan
Kommer det en rescension på FIFA Manager 07 som släpps ngn gång nästa vecka ? Demot finns redan.
Kanske en Football Manager 2007 vs FIFA Manager 07 hade inte varit fyskam.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Football manager äger sönder Championship-Manager. CM 03-04 var ett underbart spel. Men efter det är det FM som gäller
Titel Stammis
Registrerad 2006-03-07
Inlägg 461
SkruMp skrev:
Football manager äger sönder Championship-Manager. CM 03-04 var ett underbart spel. Men efter det är det FM som gäller

Håller med totalt. Blir nog att investera i det, känns gjutet.
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-18
Inlägg 1 153
Grymt bra spel måste jag säg.
Försök att ta ett lag från lägsta engelska ligan till högsta, finns inget mer utmanande, eller jo, om ni kör efter LLM regler. (Får bara skicka scouter i närområdet, inte lägga pengar på "kända" talanger osv)
Och nu vann man Asiatiska Cupen med Australien.
Oj oj.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
ja måste hålla med. kämpar för tillfället med ett uppköpshotat stockport i botten ad L2 med ett banklån p ådryga 20 miljoner återstående och wigan som feederclub men vägrar låna ut några spelare av värde...
Titel Skribent
Registrerad 2001-12-15
Inlägg 344
Jamme skrev:
Kommer det en rescension på FIFA Manager 07 som släpps ngn gång nästa vecka ?
Ja - FZ kommer att recensera även
FIFA Manager 07. Håll ögonen öppna!
Vänliga hälsningar,
Peter på FZ-red.
Titel Proffs
Registrerad 2006-04-10
Inlägg 1 433
Fasiken vad mycket pill det ska vara nu för tiden.
Tacka vet jag Sensible Soccer
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-10-15
Inlägg 132
"Styrelsen sätter mer direkta krav som bör uppfyllas för att de ska vara nöjda; till exempel har de ibland önskat att jag ska köpa högprofilspelare till klubben."
Vill bara påpeka att kravet om högprofilspelare redan fanns i FM06 bl.a. om man lekte med Chelsea. i övrigt anser jag att CM07 borde begrava siig själva
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-05
Inlägg 154
Introx skrev:
"Styrelsen sätter mer direkta krav som bör uppfyllas för att de ska vara nöjda; till exempel har de ibland önskat att jag ska köpa högprofilspelare till klubben."
Vill bara påpeka att kravet om högprofilspelare redan fanns i FM06 bl.a. om man lekte med Chelsea. i övrigt anser jag att CM07 borde begrava siig själva

Ok, måste isf vara typ endast Abramovic som ställt sådana krav i tidigare spel? Jag har lirat FM06 konstant sedan det släpptes och har aldrig stött på det
Jag har spelat med arsenal och barcelona bl.a. men inte heller stött på det.
Men är det som du säger så tar jag förstås tillbaka påståendet om att det skulle vara någon nyhet.
/Eric Danielsson, Redaktionen