FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
magma
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 280

Trevligt!

Gillar gamersgate. Enkelt och snabbt. Behöver inget extraprogram för att köra spelen och gillar deras hemsida.

Edit: Vill tillägga att vissa spel på sidan kräver steam. Men det finns förstås undantag.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 732

Det fanns mycket gott att hitta, men om jag köpte fler spel skulle Gabe bli sur på mig.

magma
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 280

walter_iego skrev:
Det fanns mycket gott att hitta, men om jag köpte fler spel skulle Gabe bli sur på mig.

Man kanske borde spela klart de spelen man redan köpte under sommarrean först? :D

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 732

magma skrev:
walter_iego skrev:

Man kanske borde spela klart de spelen man redan köpte under sommarrean först? :D

Precis ;)

Aresz
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-03
Inlägg 2 426

jaha den här rean har man ju missat rejält, tror jag tom tipsade om den när den startade men sen glömdes den bort :/

får skylla på steam

Paddington
Titel Proffs
Registrerad 2011-06-10
Inlägg 1 416

Varför är det ingen som säger ett ljud om Sonys rea som slutar imorgon? Kanske för att utbudet består av ointressanta minis och enstaka bra titlar som nu har prislappar som ligger i paritet med marknaden i övrigt. Jag kan inte låta bli att tro att psn:s "Sommarrea" är något som är ett direkt svar på Steams sommarrea som var först ut och där folk pratade massor om och köpte mycket. Och så hostar man upp ett svar på den rean som är helt värdelös. Pinsamt är bara förnamnet.

spritarn
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-01-24
Inlägg 114

Paddington skrev:
Varför är det ingen som säger ett ljud om Sonys rea som slutar imorgon? Kanske för att utbudet består av ointressanta minis och enstaka bra titlar som nu har prislappar som ligger i paritet med marknaden i övrigt. Jag kan inte låta bli att tro att psn:s "Sommarrea" är något som är ett direkt svar på Steams sommarrea som var först ut och där folk pratade massor om och köpte mycket. Och så hostar man upp ett svar på den rean som är helt värdelös. Pinsamt är bara förnamnet.

Sony varslar över 600personer och flyttar stora delar av verksamheten hem till Japan. Vita totalfloppar, PS3an var dyrast och sålde sämst etcetc. Sony är på väg neråt riktigt ordentligt och då kan man inte börja rea ut sina produkter

rubbiten
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-08-12
Inlägg 246

jag hade glömt bort att jag hade ett void konto tills jag såg den här artikels, verkar som om void har fått in lite mer spel än bara en volvo traktor simmulator eller vad det nu va förnåt dom hade förut

Mr.Waterboy
Titel Proffs
Registrerad 2007-04-13
Inlägg 1 235

Aldrig hört talas om sidan förut. Bra priser har dem i alla fall. :)

Digu21
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 412

GamersGate är en av mina favo sidor =)

hansis
Titel Frågvis
Registrerad 2008-11-27
Inlägg 45

Var det rea där? Det mesta har varit bara skräp , men de har okej priser på nya spel.

Hade varit bra om man kunde få nycklarna snabbare bara.

magma
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 280

hansis skrev:
Var det rea där? Det mesta har varit bara skräp , men de har okej priser på nya spel.

Hade varit bra om man kunde få nycklarna snabbare bara.

Fick mina nycklar knappt 5 min efter köp.

Paddington
Titel Proffs
Registrerad 2011-06-10
Inlägg 1 416

Äh jag köpte ett rare gammalt PS2 spel för 250kr idag istället. Och det var ett riktigt klipp jämfört med vad andra säljare ville ha på nätet. På Play ville de ha €70 för begagnade ex....

deathlord
Titel Frågvis
Registrerad 2012-07-29
Inlägg 11

Tycker Gamersgate är minst lika bra som Steam (det är även svenskt).

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 490 medlemmar online. 49 foruminlägg har postats idag.

FZ