Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
WaltX
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-12-15
Inlägg 10 252

Wow! Har missat det här helt. Innehåller DLC'n ett tillägg på kampanjen så köper jag det lätt. ;)

GRiZZLYFiRE
Titel Proffs
Registrerad 2004-07-03
Inlägg 2 103

men vad är priset på bara Dark Corners då? jag har ju redan flashback/snowblind/combustible...

Grumbledock
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 3 137

Helt rätt med en prissänkning, men tror nog ändå jag väntar med ev. införskaffande..

Titel Stammis
Registrerad 2008-01-28
Inlägg 483

GRiZZLYFiRE skrev:
men vad är priset på bara Dark Corners då? jag har ju redan flashback/snowblind/combustible...

FZ skrev:
För dryga månaden sedan skrev vi om Gears of War 2-expansionen Dark Corners. Expansionen, som släpps både för digital nedladdning och via butik i Gears of War 2: All Fronts Collection-paketet, har dock fått kritik för den påtänkta prislappen (19,99 Euro för nedladdningsvarianten). Så nu går Epic ut och meddelar att man helt enkelt sänker priset till 14,40 Euro.

14,40 Euro kostar det att ladda hem paketet via Xbox Live, alltså. All Fronts Collection-paketet innehåller förutom Dark Corners även kartpaketen Flashback, Combustible och Snowblind, och detta paketet ska nu också säljas online för summan 19,99 Euro.

Jag får det till 14,40 Euro...

Fast det stod lite konstigt.

Gäst

[quote]Dark Corners, för er som inte vet, lägger till sju nya multiplayer-kartor och helt nya kampanjen Road to Ruin. Expansionen och Collection-paketet släpps båda den 28 juli.[quote]

hmm,, en helt ny kampanj,ojoj.är det verkligen så???
jag har hört att det endast gäller en ny episod som epic inte fick klart till release,ngt om att fenix och Dom klär ut sig till locust och smyger in i?(jag tror det var citadelet lr stronghold men minns inte exakt vad som sades i intervjun med epic).det är iaf vad epic sagt i en intervju

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 498 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter