kebbe skrev:
nj skrev:
kebbe skrev:
Well, det spelar mindre roll då en jävla Steam-bugg gör att jag inte kan starta spelet överhuvudtaget..
Vad är felet?
Tidigare så fick jag ett meddelande om en överhettad dator, vilket jag vet inte stämmer då jag har god kylning och låga temps. Detta meddelandet försvann när jag installerade om spelet (vilket jag nu försökt med ett flertal gånger). Nu får jag istället följande meddelande:
Build KillingFloor_Build_[2009-02-09_10.82]
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 3000 MHz with 2047MB RAM
Video: NVIDIA GeForce GTX 260 (8122)
Failed to enter namn: Can't find file 'namn'
History: UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Free
Det låter mer som om spelet har problem med att hitta kartan, i det här fallet kan det vara "KFintro.rom" (du listade inte namnet på vilken bana det "failed to enter") eftersom det är det första som öppnas när du startar spelet.
Kolla att banan ifråga finns i "Steam\steamapps\common\killingfloor\Maps" och gör den inte det så kan du tvinga steam att verifiera integriteten (förutsatt att du inte redan har gjort detta).
Skulle dock banan finnas med där så kan du gå in i "killingfloor\system" och öppna "killingfloor.ini" och kolla om "kfintro.rom" finns med på raden "LocalMap="
För att verifiera integriteten:
Högerklicka på "killing floor" i steams spelfönster och välj "egenskaper" sen "lokala filer" och gå sedan vidare med "verifiera integriteten hos spel-cache"