Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
SToFo
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 211

Bra. Ge ut spelet nu för helvete, Blizzard.

Kopplade spel:
raefzm88
Titel Proffs
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 1 986

18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.

MiLeS
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-06
Inlägg 686

Garanterat att det var de som låg bakom en "försening".

X6 1090T 3.2Ghz - XMS3 16Gb - HD 6950 2Gb Flex CrossFire - F120 SSD 120Gb
Lioras
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-03-30
Inlägg 112

Äntligen fick de tummen ur! Kör nu ba'!

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 143

bra, släpp det nu då!

kebbe
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 872

Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Titel Intresserad
Registrerad 2007-04-05
Inlägg 95

Vi väntar alldeles för länge...ge mig nu! :)

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 4 101

Hoppas på februari då, mest troligen inte.

Rasmous
Titel Intresserad
Registrerad 2010-06-09
Inlägg 81

Självklart följer folk åldersgränsen.. *ehm*

Redigerat 2012-01-13 17:23 av Rasmous
Titel Intresserad
Registrerad 2008-05-21
Inlägg 81

kebbe skrev:
Stackars Blizzard, nu måste de hitta på någon annan ursäkt att skjuta upp spelet.

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

SWEBarb
Titel Kändis
Registrerad 2001-12-19
Inlägg 5 775

Good things happeneing :D ge oss datum inom kort.

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 143

BonD skrev:
kebbe skrev:

Ett spel som inte har ett releasedatum kan inte bli försenat, it`s done when it`s done.

Viiiiiktigpetter varning!

och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd

v1lle3
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-29
Inlägg 1 137

raefzm88 skrev:
18+ betyder att spelet kommer att sälja sämre i S.Korea? Förmodligen, och jag kan knappast tycka att det är en dålig sak med tanke på hur blizzard/A.j valt att lägga in denna 'funktion' med real cash AH.

Jag tycker att det är en bra sak.

Redigerat 2012-01-13 18:08 av v1lle3
raefzm88
Titel Proffs
Registrerad 2010-05-12
Inlägg 1 986

v1lle3 skrev:
raefzm88 skrev:

Jag tycker att det är en bra sak.

Jag tycker det är bra att de förlorar pengar på det.

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 249

Jag hade önskat att de tagit alla resurser de lagt på auktionshuset och skapat fler monster i spelet istället. :)

Titel Nykomling
Registrerad 2012-01-13
Inlägg 3

firsov skrev:
BonD skrev:
kebbe skrev:

och jo om blizzard har sagt att de siktar att släppa det tidigt 2012 och det kommer i juli är det en försening, teeerd

"Siktar". Bara för att dem säger det så är inte det samma sak som att dem har gett ett release-datum.

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-20
Inlägg 193

firsov skrev:
BonD skrev:
kebbe skrev:

De SIKTAR på att släppa det tidigt 2012. Alltså ingen försening när de inte uppgett ett specifikt datum. Tycker de är bra att de släpper sina spel välslipade än halvtaskigt.

LoyalCrystalean
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 338

När släpps detta!? :O

Luciphear
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-24
Inlägg 1 363

LoyalCrystalean skrev:

Förhoppningsvis i Mars. Troligtvis tidigast Juni/Juli. I värsta fall senare... :|

Titel Proffs
Registrerad 2002-06-13
Inlägg 1 262

Weeeeeeeeeeee! :D

Titel Veteran
Registrerad 2007-02-23
Inlägg 848

Ja asså det börjar bli dags nu Blizzard. vi har fan väntat tillräkligt snart, inte ens en beta har man fått tag på :(

Titel Proffs
Registrerad 2002-06-13
Inlägg 1 262

firsov skrev:
BonD skrev:
kebbe skrev:

Men nu är det ju inte juli, eller hur? Om himmlen är grön imorrn är det ju...ovanligt, men den diskussionen kan vi ju ta då. teeerd.

@BonD. Var just på väg att säga nästan samma sak, Bizzard släpper titlarna när dom är klara, och är ett av de få företagen i världen som kan göra det ;)

Azox
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-19
Inlägg 130

Mars lär bli lagom! :)

LoyalCrystalean
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 338

Luciphear skrev:
LoyalCrystalean skrev:

Förhoppningsvis i Mars. Troligtvis tidigast Juni/Juli. I värsta fall senare... :|

Mars hoppas man ju.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 10 558

Ska det först ut på konsol? ;)

zn0r
Titel Intresserad
Registrerad 2007-09-11
Inlägg 68

dom måste bara släppa snart, har ju inget kul att lira :P

LoyalCrystalean
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 338

zn0r skrev:
dom måste bara släppa snart, har ju inget kul att lira :P

Samma :P

Manley
Titel Stammis
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 452

Jag duckar redan nu, har en känsla av att nån kommer försöka sätta eld på mig, men...

Diablo III på Boxen, skulle det kunna funka ö.h.t.?

Varför jag frågar är för att jag vet att det skulle passa frugan sketabra, men att få henne att spela på "Monstret" är hart när omöjligt..

tyvm

Titel Stammis
Registrerad 2007-02-26
Inlägg 363

Manley skrev:
Jag duckar redan nu, har en känsla av att nån kommer försöka sätta eld på mig, men...

Varför jag frågar är för att jag vet att det skulle passa frugan sketabra, men att få henne att spela på "Monstret" är hart när omöjligt..

tyvm

.... CE?

Titel Stammis
Registrerad 2008-01-28
Inlägg 473

Tomtefar skrev:
Manley skrev:

tyvm

.... CE?

Misstänker att han menar xbox.

För att svara på din fråga Manley så har dom via twitter sagt att det kommer till konsol oxå. Frågan är bara om det blir nuvarande generations konsoler eller nästa.
Det dröjer längre än till PC hur som helst.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 314 medlemmar online. 10 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter