FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
s3ng
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-21
Inlägg 789

Delikat.

Exxo
Titel Proffs
Registrerad 2008-11-15
Inlägg 1 337

Det ska bli kul. :)

Puscifer
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-08-02
Inlägg 180

Det här kommer bli den längsta vintern någonsin..

spelaren123
Titel Intresserad
Registrerad 2011-10-13
Inlägg 69

Som jag helatiden har fruktat. Inget PC släpp samtidigt som konsollerna..........

:(

Miindz
Titel Intresserad
Registrerad 2011-10-15
Inlägg 97

Jag som hade hoppats på en trevlig GTA 5-version till PC. Kan glömma det antar jag..

skauninG
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-29
Inlägg 613

Varför håller hon en Iphone? Var inte detta på 60-talet?

Bojkott
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 458

Då lär sommaren plågas av dryga debatter som drivs av bittra och oinsatta föräldrar som oroar sig över våldet i spel.

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553

skauninG skrev:
Varför håller hon en Iphone? Var inte detta på 60-talet?

är det inte efter 80 talet (det vill säga nutid) med en gammal "vad-han-nu-hette-i-vice-city"

ChriL
Titel Frågvis
Registrerad 2007-09-13
Inlägg 17

Bara några månader kvar :)

andreashal91
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-24
Inlägg 1 022

Hoppas på att det spelet släppt till pc samtidigt som konsolerna. Annars blir jag riktigt besviken..

spritarn
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-01-24
Inlägg 103

Sanslöst att släppa det till nuvarande generation. Feghet från Rockstar? Deras kreativa vision måste ju allvarligt stympas av dagens konsoler och deras begränsade kraft. Gta IV flöt långt ifrån smidigt på konsolerna, hur ska de lyckas kräma ut innehåll värt en efterlängtad uppföljare?

Samma grafik? Byggnader som inte går att gå in på? Hela spelet totalscriptat igen?

Hade hellre väntat ett år längre och sett ett GTA utan att Rockstar ska behöva bli kvävda av dagens dåliga hårdvara.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 463

Jahapp, där började det första spaden åka ner i jorden.

De gräver verkligen sin egna grav till PC. Att inte släppa spelet samtidigt om alla 3 plattformar är ju verkligen dårskap.

Hej hej pirater hej!

Vi får väl se om de slutar gräva , håll ögonen öppna för PC pris, release och hur bra kvalité porten är.
De hävdar att de lärde sin läxa med GTA IV, men vi får se.

Harry Coma
Titel Veteran
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 675

Hoppas våren kommer tidigt nästa år..
Januari, typ..

KrejzY
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-13
Inlägg 668

Längtar!!!!

AW8
AW8
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-22
Inlägg 952

Inga detaljer om PC-släpp gör mig ledsen. :(

Rockstar skrev:
Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V takes place in a re-imagined, present-day Southern California in the largest and most thriving game-world we have ever created set in the sprawling city of Los Santos and for miles beyond – from the tops of the mountains to the depths of the ocean.

U-BÅT CONFIRMED!!!

Ellakk
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-12-24
Inlägg 220

Fakk yeah!! Ingen anledning att byta ut cp:n än, big <3 rockstar!!

s3ng
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-21
Inlägg 789

Var det verkligen någon som trodde på allvar att det skulle komma till PC samtidigt som till 360 och PS3? Inte ens San Andreas kom till alla tre plattformerna samtidigt.

Aero
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-02
Inlägg 586

Men vafan R* varför ska ni plåga oss PC spelare?! Jag hoppas verkligen ni ändrar er snart och gör en PC release samtidigt eller iallafall 1-2 månader efter konsolerna. Dags att plåga mina tankar nu att INTE gå till affären och köpa en konsol slänger inte ut över tusen spänn Xbox 360/PS3 samt ytterliggare 500-800kr för spelet!

Kom igen nu R*! Svik inte oss släpp det samtidigt GTA ska spelas med tangentbord och mus o såg vilket helvete det var att lira San Andreas på konsol.

jukasj
Titel Noob
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 23

Detta förgyllde just min dag extremt mycket! Bara en j*vla ång vinter som väntar!!

Aledwarf
Titel Frågvis
Registrerad 2008-03-09
Inlägg 49

Blir väl PC release runt 6 månader efter konsolsläppet i vanlig ordning

Aero
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-02
Inlägg 586

Aledwarf skrev:
Blir väl PC release runt 6 månader efter konsolsläppet i vanlig ordning

Mja säkert men vafan gör som MP3 istället en vecka efter eller iallafall 1-2 månader. Kul att sätta sig ner och spela GTA V efter ca 6 månader till 1 år efter alla andra har spelat spelet. Man får nästan hålla sig borta från alla sidor som har med spel att göra för det lär spammas där med massa spoiler bilder etc.

Loxus
Titel Stammis
Registrerad 2008-01-08
Inlägg 388

Nån som förväntade sig att det skulle släppas samtidigt? Finns det nåt GTA-spel som gjort det?

Buio
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 168

Vad Rockstar sa om PC-version

Citat:
Hey guys, glad to see so much enthusiasm about the release announcement. For those asking about the PC platform, we're currently focused on the Xbox 360 and PS3 versions of the game and don't have any details to share about a PC version at this time. Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.

Reize
Titel Proffs
Registrerad 2011-04-14
Inlägg 1 213

Buio skrev:
Vad Rockstar sa om PC-version
Citat:
Anyone that continues to spam the comments section will have their commenting privileges suspended.

"Rockstar hanterar kritik"

stormense
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 273

Blir helt fantastiskt - suck!

Bild

Hahahaha, hoho, hahah, ho. Känns inte fräscht alls. Känns som att betala 500 kr för ett 8 år gammalt spel. Jo, jag kan nog inte låta bli att köpa skiten ändå.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/45951/grand-theft-auto-v-is-coming-spring-2013.html

PC-versionen kommer 2014/15 eller inte alls? GTA 4 på PC blev väll en flopp i USA?

hankis
Titel Frågvis
Registrerad 2008-10-10
Inlägg 32

ÄNTLIGEN!!

Bassepojken
Titel Intresserad
Registrerad 2011-08-10
Inlägg 67

Både bra och dåligt, bra att man nu vet när det kommer, tråkigt att det inte kommer till vintern!

Synd att/om inte PC-versionen kommer ut samtidigt.

m_g_karlsson
Titel Intresserad
Registrerad 2011-12-10
Inlägg 64

Jag är en PC-snubbe, helt klart. Men om ni sparar 200 kr i månaden så kan ni köpa en 360 lagom tills spelet kommer ut i sommar. Funkar väl?
GTA IV på pc var ju fruktansvärt dåligt optimerat.

Kindra
Titel Nykomling
Registrerad 2007-09-19
Inlägg 7

Jag PERSONLIGEN hatar GTA för dess budskap som homofobiskt kvinnohatande marxism.

Hazz
Titel Gamer in training
Registrerad 2011-02-09
Inlägg 31

andreashal91 skrev:
Hoppas på att det spelet släppt till pc samtidigt som konsolerna. Annars blir jag riktigt besviken..

Nope:(

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 388 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ