Titel Stammis
Registrerad 2009-10-27
Inlägg 304
Jag är en PANDA
Titel Intresserad
Registrerad 2008-02-24
Inlägg 84
Jag säger bara Ambulans! ... försök å köra rally med den bilen! asså de e bland svåraste i hela GTA III ...
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-27
Inlägg 1 435
Det är ingen portning överhuvudtaget, det är ju PS2-versionen som emuleras.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 1 296
Jag säger som COD kritikerna: Mjölka på.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 508
Spelet slukar verkligen batteri när man lirar på telefonen men bara se till att man har laddaren på samtidigt så går det bra! 
Har snart kommit till andra ön! Roligt att lira på tågen,bussen eller i bilen ibland!
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 1 120
showerguy skrev:
Spelet slukar verkligen batteri när man lirar på telefonen men bara se till att man har laddaren på samtidigt så går det bra!
Har snart kommit till andra ön! Roligt att lira på tågen,bussen eller i bilen ibland!

ok...? tur att ps3 inte kör på batteri då...eller var det inte det nyheten handlade om?
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 508
Propy skrev:
showerguy skrev:

ok...? tur att ps3 inte kör på batteri då...eller var det inte det nyheten handlade om?
Varför sån ton? Trodde att det gällde PS Vita. Ha en trevlig tisdag, du verkar behöva det!
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 1 120
showerguy skrev:
Propy skrev:
showerguy skrev:

Varför sån ton? Trodde att det gällde PS Vita. Ha en trevlig tisdag, du verkar behöva det!

ton? jag hade ingen ton...var inte menat så iaf. trevlig tisdag, det blir knepigt...det är ju långt till fredag fortfarande
Titel Nykomling
Registrerad 2012-09-09
Inlägg 4
Yea! fast hoppas trophys är med också.