Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Scattergun= shotgun?

Kopplade spel:
meat4u
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-21
Inlägg 136

Wow, så otroligt mediokert. =/

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738

Klat man spelar H4 om man har spelat resten. Man vill ju se om de har förvaltat "arvet".

speurk
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 225

Förbokat och klart!

Preath
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 735

Förbokade Xbox 360 Halo 4 Limited Edition och Halo 4 Limited Edition. Heuheuheu.

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 506

Förbokat, betalt och redo att spelas! :)

blackholesun
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-03-31
Inlägg 111

meat4u skrev:
Wow, så otroligt mediokert. =/

It's Halo, whaddya expect?

daver
Titel Spelar på easy
Registrerad 2011-01-03
Inlägg 154

Gillar - med något enstaka undantag - ljuden på dem. Ser något meh ut dock. Peppad ändå. Oktober rullar förhoppningsvis förbi någorlunda fort.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 552

Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.
Dubstep har funnits sedan 90 talet, electro house sedan 80talet.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

TwistedCrunch
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-27
Inlägg 304

vill ha vill ha vill ha!!! :D

adda mig på xbox den som vill spela ^^

gamertag: xxkliverxx

Manqs
Titel Stammis
Registrerad 2010-02-08
Inlägg 517

Var det bara jag eller var det bara orangea versioner av hagelbrakare, pickadoll, prickskyttegevär, knatterpistol, raketkastare och en vanlig bössa?

Allt det som vi redan har 2 versioner av i Halo?

Nyskapande är ordet...

Preath
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 735

Ztreek skrev:
Spyr över musikvalet.
HATAR att så pass många trailers har denna skitmusik nu för tiden, vad hände med vanlig trailer musik eller lite smått rockig musik?

Snacka om att försöka fånga p12 publiken som fortfarande tror att sångare som skrillex har uppfunnit nya musikstiler.

Jag hör hellre någon afrikansk amerikan sjunga om droger, horor och sitt tuffa liv i trailers än detta och sådan musik är ju bara idiotisk den också.

Kan hålla med dig om första stycket. Musikvalet har verkligen förstört känslan av atmosfären i Halo som gör Halo så unikt från allt annat.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 552

Preath skrev:
Ztreek skrev:
Spyr över musikvalet.

Kan hålla med dig om första stycket. Musikvalet har verkligen förstört känslan av atmosfären i Halo som gör Halo så unikt från allt annat.

http://www.youtube.com/watch?v=2O9K7E3lDRU piffa till den här låten å släpp den till 4ans trailer så hade det varit bra, finns folk som verkligen HATAR dubstep och electrohouse.

Rasmus117
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-05-11
Inlägg 136

Loadouts, perks, killcam, domination, vad hände med "halo" i halo 4? Jag hoppas verkligen att vi får Halo 5 och inte Call of Duty in space 5

The Puffybear
Titel Frågvis
Registrerad 2012-05-15
Inlägg 37

Liksom i COD 4 dyker det upp en tio-poängare för varje kill man gör. Hoppas bara att de inte ökar poängen per kill för varje spel som kommer, liksom i Modern Warfare-trilogin.

Brain
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 528

Tramsinlägg raderade.

zobino
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-22
Inlägg 154

Ztreek skrev:
Spyr över musikvalet.

Detta är musiken dom flesta nu för tiden tydligen gillar. Deal with it

hänt
Titel Intresserad
Registrerad 2010-02-10
Inlägg 78

Ztreek skrev:
Spyr över musikvalet.

Ditt argument är helt orimligt. Det finns inget definitivt eller absolut när det gäller subjektiva ting som musik då det är helt och hållet upp till personen. Dubstep är vad som är hett just nu och om du inte gillar det så är det helt okej men det ger dig inte rätt att kalla personer som gillar det för ignoranta p12'or.

Brain
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-16
Inlägg 2 528

Ztreek skrev:
Spyr över musikvalet.

Jag älskar dubstep.
Och i viss mån är det Skrillex gör väldigt unikt. Genialiskt om du frågar mig. Och jag är några år äldre än 12. :)

Som sagt, musik är helt subjektivt och det ter sig endast någorlunda konstigt att objektifiera kring något sådant.

So, let us get back to topic!

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 552

zobino skrev:
Detta är musiken dom flesta nu för tiden tydligen gillar. Deal with it

hänt skrev:
Ditt argument är helt orimligt. Det finns inget definitivt eller absolut när det gäller subjektiva ting som musik då det är helt och hållet upp till personen. Dubstep är vad som är hett just nu och om du inte gillar det så är det helt okej men det ger dig inte rätt att kalla personer som gillar det för ignoranta p12'or.

Brain skrev:
Jag älskar dubstep.
Och i viss mån är det Skrillex gör väldigt unikt. Genialiskt om du frågar mig. Och jag är några år äldre än 12. :)

So, let us get back to topic!

Ursäkta allihopa, jag var något upprörd när jag skrev inlägget.

Electro house och dubstep tilltallar inte så många som vanlig rock, pop, hiphop och metal, därav anser jag att musikvalet var rejält korkat och dumt av företaget.

Musiken är för 'ny' för att användas så vardagligen i TV,Film och Spelindustrin.
om 5 år när folk 10-50 vant sig med musiken rent allmänt så ja, kanske.

Dubstep och Electrohouse är mer inriktad till en yngre generation än en äldre.

phi
phi
Titel Veteran
Registrerad 2012-06-14
Inlägg 662

Själv börjar jag närma mig 30 år och är så förbannat less på gubbrock, metal av alla de slag och blingbling-hiphop.

Ser hellre att utvecklare vågar testa något annat för en gång skull och som någon skrev så är det dubstep som är "inne" just nu och även den snabbast växande musikgenren på väldigt länge. Så att slänga in t.ex en 90-tals metallåt i en trailer för Halo 4 vore otroligt korkat och opassande för spelet enligt mig.

Men lyckligtvis så är smaken som baken. Delad och full av skit.

För övrigt så är jag inte särskilt taggad inför Halo 4. Jag upplever att serien har tappat det där "magiska" som den en gång hade.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 280 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ